[ 13 ]
στα χέρια και στα ρούχα του σωριασµένου σώµατος. Το αίµα είχε
κάνει κόµπους στο πρόσωπο και στα µαλλιά του.
«Ή κάποιος να τον έκανε κιµά» σχολίασε ο πρώτος αστυνοµι
κός. «Εκτός βέβαια κι αν γλίστρησε επανειληµµένα πάνω σε τρίφτη
τυριού».
O νεαρός συνάδελφός του µόρφασε. Είχε καθίσει στις φτέρνες
του για να φέγγει καλύτερα το πτώµα, αλλά ξανασηκώθηκε.
«Ποιανού είναι το στεφάνι;»
«Της γυναίκας µου» δήλωσε ο άντρας, απορώντας αργότερα
γιατί δεν είχε πει «δικό µου».
«Τζακ Πάλανς» είπε ο επιθεωρητής Τζον Ρέµπους.
«Σου λέω, δεν τον ξέρω».
«Μεγάλος κινηµατογραφικός αστέρας».
«Πες µου µια ταινία του λοιπόν».
«Η νεκρολογία του µπήκε στη
Scotsman
».
«Άρα δεν µπορεί να µην είσαι σε θέση να µου πεις µια ταινία
όπου να τον έχω δει». Η αρχιφύλακας Σίβον Κλαρκ βγήκε απ’ το
αυτοκίνητο και κοπάνησε την πόρτα.
«Έπαιξε τον κακό σε πολλά γουέστερν» επέµεινε ο Ρέµπους.
Η Κλαρκ έδειξε το αστυνοµικό της σήµα σε έναν απ’τους ένστο
λους και πήρε το φακό που της έτεινε ο νεότερος απ’ τους δύο. Η
Σήµανση ήταν καθ’ οδόν. Είχε αρχίσει να µαζεύεται κόσµος, λόγω
του µπλε φάρου του περιπολικού. O Ρέµπους κι η Κλαρκ ξενυχτού
σαν στο αστυνοµικό τµήµα του Γκέιφιλντ Σκουέρ, παιδεύοντας µια
θεωρία –αλλά χωρίς κύριο ύποπτο– σε µια ανεξιχνίαστη έρευνα.
Είχαν χαρεί και οι δύο για το διάλειµµα που τους πρόσφερε η κλή
ση. Είχαν καταφθάσει µε το ταλαίπωρο Saab 900 του Ρέµπους, απ’