ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΧΩΡΟ
ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
q žÏÕ ŒÎÐŽ È ØÔÇÐÁÆÉ˼
να αποτελέσει το ερέθισμα
γιαναγνωρίσουμε τοσώμα
μας και τις δυνατότητές του;
Πόσες διαφορές και ομοιό-
τητες με τοδικόμας πρόσω-
πο έχουν οι πίνακες του
Πικάσο με τις «περίεργες»
μορφές; Τι θέλει να μας πει
ένα γλυπτό με τη στάση του
σώματός του; Μη χάσεις το
εργαστήρι «Γνωρίζω το
σώμα μου μέσα από την
τέχνη»
για παιδιά 3 έως 6 ετών
με την ΚατερίναΑνωγιαννάκη, τοοποίομπορείς
να παρακολουθήσεις παρέα με τους γονείς σου.
Από την Παρασκευή 25 Απριλίου, στις 7 το απόγευμα
q ›Á ¼ÓÅÌÅÕ ÍÁ ǽÍÅÉÕ ÄȌÎÑÉÎÇЭÆÎÕ žÏÕ ÓÁ ÑÎ×
φαινόταν να συμμετάσχεις στη σύνταξη της αγα-
πημένης σου παιδικής εφημερίδας «Παιδιά, διά-
λειμμα!»; Εάν είσαι 8, 9, 10, 11 ή 12 χρονών, η
εκπαιδευτικός Άλκηστη Χρονάκη σε περιμένει σε
ένα αλλιώτικο εργαστήρι για
να γίνεις κι εσύ
ένας ή μία μικρός/ή ρεπόρτερ.
Από την Παρασκευή 16 Μαΐου, στις 6:30 το απόγευμα
Τον Απρίλιο και τον Μάιο, σε περιμένουμε με τα
αδέλφια ή τους φίλους και τις φίλες σου για να
περάσεις όμορφα και δημιουργικά τον χρόνο σου,
παρακολουθώντας πρωτότυπα εργαστήρια. Δες
παρακάτω και δήλωσε συμμετοχή στο polychoros@
metaixmio.gr.
ΠΑΡΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ.
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ CAMP
ΘΕΡΙΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑ-
ΣΧΟΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑΠΟΥΕΧΟΥΝΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ
Α΄, Β΄ ΚΑΙ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
«Καλοκαιρινά απογεύματα στον κήπο των βιβλίων!»
Είσαι έτοιμος για ένα αξέχαστο καλοκαίρι στην πόλη;
Αυτό τον Ιούνιο δεν χρειάζεται να αποδράσεις σε
κάποια μακρινή παραλία για να απο-
λαύσεις τη δροσιά, να παίξεις χαρού-
μενα παιχνίδια και να πάρεις μέρος σε
συναρπαστικές δραστηριότητες παρέα
με φίλους. Παίρνουμε μια βαθιά ανάσα
και κάνουμε το πιο δημιουργικό μας
μακροβούτι στον κήπο του ΠΟΛΥΧΩ-
ΡΟΥ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ! Για δύο εβδομάδες
(τέσσερις ή και οχτώ ολόκληρες ημέρες), έχοντας
πλάι μας έμπειρους εκπαιδευτικούς, διασκεδαστι-
κούς εμψυχωτές αλλά και πολύτιμους συν-
βουτηχτές, θα φτιάξουμε τα δικά μας κόμικς, θα
εξιχνιάσουμε δύσκολα μυστήρια, θα γνωρίσουμε
τους ήρωες της μυθολογίας και θα εξερευνήσουμε
την πόλη μας. Φέρτε τη φαντασία και το κέφι σας!
q
1 η Ε Β ΔΟΜΑΔΑ :
Δευτέρα-Πέμπτη
16-19 Ιουνίου, 6-8 μ.μ.
q
2 η Ε Β ΔΟΜΑΔΑ :
Δευτέρα-Πέμπτη
23-26 Ιουνίου, 6-8 μ.μ.
Με τους εμψυχωτές-ηθοποιούς Γιώργο Λυμπέρη,
Εύα Νικηφόρου και Μαρία Τερζάκη.
Μη χάνεις λεπτό. Κλείσε θέση στο polychoros@
metaixmio.gr.
ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΝΑΤΑΣ ΣΕΡΕΝΑΤΑΣ
Τ
ο όνομά μου είναι Νάτα Σερενάτα, γιατί η μαμά μου άκουγε μια σερενάτα του
Μότσαρτ την ώρα που αποφασίστηκε από κάποιον, δεν ξέρω ποιον, να έρθω
κι εγώ σε αυτό που λένε κόσμο – αν κι εμένα μου μοιάζει περισσότερο με ένα
τεράστιο χρωματιστό κουκλόσπιτο.
Ήταν Σάββατο όταν η μαμά μου μου είπε ότι θα πάμε στο
ΟΞΥΓΟΝΟ
. Οξυγόνο, ακούς
εκεί, τι είναι πάλι αυτόπου της κατέβηκε στοκεφάλι, αναρωτήθηκα, και έπρεπε τώρανα
αφήσω το κουκλόσπιτό μου, να βάλω τα ροζ σοσόνια μου και να την ακολουθήσω;
– Έλα και δε θα χάσεις, μου είπε, θα σου αρέσει πολύ, σε όλα τα παιδάκια αρέσει πολύ
στο ΟΞΥΓΟΝΟ!
Ντύθηκα λοιπόν και φύγαμε. Με του που φτάνουμε, αριστερά, πίσω από ένα ψηλό,
ξύλινο γραφείο, μια γελαστή κοπέλαμάς καλωσόρισε και μας ρώτησε ταονόματάμας.
–ΝάταΣερενάτα, της είπαμε υπερηφάνεια, και αν κρίνωαπό το χαμόγελό της, μάλλον
δεν είχε ακούσει ποτέ της πιο ωραίο όνομα.
Ήταν και άλλα παιδάκια εκεί με τις μαμάδες τους και στριμώχνονταν όλα μαζί σε μια
πράσινημοκέταπου γύρωγύρωείχεμεγάλες βιβλιο-
θήκες με λογής λογής βιβλία και χρωματιστά εξώ-
φυλλα!
Ρίκο και Όσκαρ
,
Mάγκας
,
Νυχτερινό Σχολείο
,
Ιστορίες που τις είπε ο δρόμος
,
Η Αλίκη στη χώρα των
μαρμάρων
,
Ντετέκτιβ Κλουζ
,
Αόρατοι Ρεπόρτερ
και
άλλαπολλά. Και ακόμα, στημέση του χώρουυπήρχε
μια μεγάλη, ανοιχτοπράσινη κολόνα, γεμάτη κόκκι-
να λουλούδια και με μια χοντρή κυρία στο κέντρο,
πολύ χαριτωμένη, ντυμένη με ένα ολοκόκκινο φό-
ρεμα, η οποία έμοιαζε σαν στρόγγυλη ζουμερή
ντομάτα, πιο αστεία δεν είχα ξαναδεί μέχρι τότε
στη ζωή μου! Ώσπου το μάτι μου έπεσε και σε ένα
άλλο βιβλίο στα ράφια με τον τίτλο
ΜιμήηΝευρική
,
η οποία εκείνο το πρωινό του Σαββάτου θα μας πε-
ρίμενε στον επάνωόροφο–απ’ό,τι με είχε ενημερώ-
σει η μαμά μου πριν ξεκινήσουμε για το ΟΞΥΓΟΝΟ.
Σε λίγο μια άλλη ψηλή κοπέλα μάς είπε να ανεβούμε
επάνω, καθώς η
Μιμή η Νευρική
θα ξεκινούσε.
Όλα τα παιδιά τρέξαμε στα μικρά ξύλινα σκαλοπάτια
και ανεβήκαμε στον επάνωόροφο. Εκεί ήταν μια τρίτη, αδύνατη, καστανή κοπέλαπου
μας είπε να βγάλουμε τα παπούτσια μας. Τι ωραία που ήταν! Ένας μεγάλος φωτεινός
χώρος, με πολλάμαξιλαράκιαστρωμένασε κύκλοστοπάτωμα και δυο λαχανί χαλάκια
ανάμεσά τους. Και στο πλάι έξι παράθυρα που έβλεπαν την πόλη από ψηλά και τους
περαστικούς να περπατούν ανέμελα στον δρόμο μπροστά από την
Αρχαία Αγορά
όπως μου είχε εξηγήσει η μαμά μου ότι τη λέγανε αυτήν τη μεγάλη, ανοιχτή πλατεία
με τα αρχαία χαλάσματα που είδα απέναντι από το ΟΞΥΓΟΝΟ καθώς ερχόμασταν.
Μετά λύπης έβγαλα λοιπόν τα κόκκινα σκαρπίνια μου, όπως και όλα τα υπόλοιπα
παιδιά, και καθίσαμε κοντά κοντά επάνωσταδιάσπαρταμαξιλαράκιαπου ήταν απλω-
μένα στο ξύλινο πάτωμα.
Η καστανή κυρία μάς είπε τότε να της πούμε τα ονόματά μας. Στη συνέχεια μας εξή-
γησε ότι θα κάναμε ένα κολάζ για τον εαυτό μας, ένα «εγώ-κολάζ», όπως το ονόμασε!
Εγώ-κολάζ
, τι παράξενη λέξη! Σίγουρα δεν ήμουν η μόνη που παραξενεύτηκε στο
άκουσμά της, απ’ όσο είδα γύρω μου στα βλέμματα και των άλλων παιδιών… Και
ακόμα, η καστανή κυρία μάς είπε και άλλα πολλά, για μια κοπέλα που τη λέγανε
Μιμή
η Νευρική
και που είχε επιστρέψει στο σχολείο ύστερα από τις καλοκαιρινές της δια-
κοπές και που ήθελε να γίνει γιατρός όταν μεγαλώσει και που είχε μια γάτα την Ποντί-
κω και έναν αδερφό που λεγόταν Στάμος και έναν φίλο που τον λέγανε Πίπη.
Και ύστερα, η καστανή κυρία μάς μοίρασε δυο μεγάλα καφέ χαρτόνια και πολλούς
μαρκαδόρους και μας χώρισε σε δυο ομάδες, και όλα τα παιδιά ξαπλώσαμε στο πά-
τωμα και αρχίσαμε να ζωγραφίζουμε και να γεμίζουμε τα χαρτόνια με χρώματα και
λέξεις, να ψιθυρίζουμε μεταξύ μας και να σκεφτόμαστε τι θα γίνουμε όταν μεγαλώ-
σουμε, ποιο είναι το αγαπημένο μας χόμπι, ποιος είναι ο καλύτερός μας φίλος και ποιο
το αγαπημένο μας γλυκό.
Ήταν φανταστικά! είπα στη μαμά μου όταν το παιχνίδι τελείωσε. Θα με ξαναφέρεις
στο ΟΞΥΓΟΝΟ;
– Αν σου άρεσε, φυσικά! μου απάντησε, κι εγώ της έδωσα ένα μεγάλο σβουριχτό
φιλί!
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
1,2,3,4,5,6,7 9,10,11,12