Πως να μεγαλώσετε τα παιδιά σας χωρίς γκρίνια - page 5

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
11
Φέρνετε ως παράδειγμα τις επιτυχίες του
και ενθαρρύνετε τις πρωτοβουλίες του
. . . . . . . . . . . . . . . .169
Διαθέστε χρόνο για να ακούσετε το παιδί σας
. . . . . . . . . . .172
Εκφραστείτε χωρίς να κατηγορήσετε
. . . . . . . . . . . . . . . . . .180
Γίνετε ενεργητικός ακροατής
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .183
Μάθετε να λέτε τις μικρές καθημερινές φράσεις
. . . . . . . . . .187
Μπορούμε να λέμε τα πάντα;
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .190
Εκφράστε τη διαφωνία σας
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .194
Χρησιμοποιήστε βοηθήματα διαμεσολάβησης
για να επικοινωνήσετε
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .195
Τολμήστε να ζητήσετε συγγνώμη
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .196
4. Τα όρια, ή η τέχνη της τιμωρίας
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .201
Θέστε ένα πλαίσιο και υποβοηθητικά όρια. . . . . . . . . . .
203
Ο ρόλος του καλού και οι ενοχές
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .204
Οι παρενέργειες της εκπαίδευσης χωρίς όρια
208
Γιατί χρειάζονται οι κανόνες και τα όρια;
. . . . . . . . . . . . . . .212
Αξίες και κανόνες
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .213
Πώς θα θέσετε κανόνες και όρια
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .214
Η εξαίρεση στον κανόνα
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .216
Οι πρώτοι κανόνες και τα πρώτα όρια μέσα στο σπίτι
. . . . .217
Δουλέψτε μαζί και ενισχύστε τη συνοχή
. . . . . . . . . . . . . . . .218
Επικεντρωθείτε σε ό,τι επιτρέπεται
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .219
Μη διστάζετε να επαναλαμβάνετε
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .222
Πώς θα εφαρμόσετε μια τιμωρία
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .223
Πόσο σκληρά τιμωρούμε;
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .227
Γιατί οι επιβραβεύσεις δεν είναι αποτελεσματικές
. . . . . . . .231
Η τεχνική του «θα μετρήσω ως το τρία»
. . . . . . . . . . . . . . . .236
Ενθαρρύνετε τη συμμετοχή
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .238
1,2,3,4 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,...16
Powered by FlippingBook