Μελετώντας και διδάσκοντας την Ελληνική Επανάσταση στο σύγχρονο σχολείο

7 Π εριεχόμενα ΠΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Κ ωστας Α γγελάκος , Διευθυντής ΠΜΣ «Ιστορική έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες» . 11 ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1. Π έτρος Θ. Π ιζάνιας , Διδάσκοντας την Ελληνική Επανάσταση . 15 2. Σ οφία Λ άιου , Η διδασκαλία της οθωμανικής ιστορίας . 19 3. Δ ιονύσης Τ ζάκης , Η διδασκαλία της Ελληνικής Επανάστασης στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο . 22 4. Κ ώστας Α γγελάκος , Χ αράλαμπος Κ ουργιαντάκης , Ε υστάθιος Π ουλιάσης , Διερευνώντας αντιλήψεις, στάσεις και γνώσεις για την Ελληνική Επανάσταση. Η περίπτωση των τελειόφοιτων του Τμήματος Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου . 25 ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ 1821 1. Κ ώστας Μ παλάσκας , Ο Σολωμός και το Εικοσιένα . 61 2. Ν ατάσα Μ ερκούρη , Το θέατρο-ντοκουμέντο στην εκπαιδευτική διαδικασία: διδακτική πρόταση για την Ελληνική Επανάσταση . 80 3. Μ αρία Τ σούρτη , Παναγής Σκουζές, Λουκής Λάρας , Ελισάβετ Μουτζάν-Μαρτινέγκου. Aπό τη λογοτεχνία στην ιστορία και τανάπαλιν . 92

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=