Τι θέμα να διαλέξω στον χρόνο για να τρέξω;

Το βιβλίο αυτό, το οποίο είναι πλήρως εναρμονισμένο με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών και το Νέο Πιλοτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο, παρουσιάζει μια πρόταση για την οργάνωση Θεματικών προσεγγίσεων ή Θεμάτων παιδαγωγικά κατάλληλων για παιδιά προσχολικής εκπαί- δευσης. Περιλαμβάνει: • Θεωρητικές απόψεις σχετικά με τις Θεματικές προσεγγίσεις ή Θέματα: πώς γίνεται η επιλογή του Θέματος, ποια τα κριτήρια επιλογής και σχεδιασμού δραστηριοτήτων και ποιες οι προϋποθέσεις για την επιτυχία τους. • 40 Θεματικές προσεγγίσεις ή Θέματα για την προσχολική εκπαίδευση στον κύκλο του σχολικού χρόνου, από τον Σεπτέμβριο ως τον Ιούνιο, που βοηθούν τα παιδιά, με παιγνιώδη, ενεργητικό, εξερευνητικό και ευχάριστο τρόπο, να γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους, τους άλλους και τον κόσμο όπου ζουν. • Περισσότερες από 2.000 ενδεικτικές δραστηριότητες, οι οποίες προκύπτουν από τους μαθησιακούς στό- χους που τίθενται με την ευκαιρία του κάθε θέματος. Οι δραστηριότητες διατρέχουν όλα τα γνωστικά αντι- κείμενα του Δ.Ε.Π.Π.Σ. και, εξελικτικά μέσα στον χρόνο, παρουσιάζουν αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας. • Περισσότερες από 500 πλήρως αναπτυγμένες δραστηριότητες, οι οποίες ακολουθούν τη λογική: ερέθισμα-αφόρμηση, μαθησιακός στόχος, υλικά, πορεία διδασκαλίας, επέκταση. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε παιδαγωγούς της προσχολικής εκπαίδευσης, φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων και Τ.Ε.Ι., υποψηφίους του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ/Κλάδος Νηπιαγωγών, και φιλοδοξεί να αποτελέσει το ερέθισμα για τον σχεδιασμό Προγραμμάτων που βασίζονται στη διαθεματική αντίληψη της γνώσης. Κι α α α ιέ αι α ίς ι διαφο ι ό πά χ ι σ δι ή μας π ό ασ για χ ήσ Θ μά , απά σ ύβ αι σ ις σ ίδ ς α ού ο βιβ ίο , όπο θα α α α ύψ ι ό ι ο έ ο, ο σ μ ίο α αφο άς, βάσ για ό α ή δο ιά ί αι ο παιδί αι όχι ο Θέμα! ISBN 978-618-03-0506-7 ΒΟΗΘ. ΚΩΔ. ΜΗΧ/ΣΗΣ 80506 Το βιβλίο συνοδεύεται από αφίσα με τα 40 θέματα και CD-ROM , το οποίο περιλαμβάνει τα ιστογράμματα των 40 θεμάτων για την καλύτερη εποπτεία της εξέλιξής τους στον κύκλο του σχολικού χρόνου. Επίσης, περιλαμβάνει για κάθε θεματική ενότητα πλούσιο υποστηρικτικό υλικό , το οποίο η νηπιαγωγός μπορεί να συμβουλεύεται, και κατά την κρίση της και τις ανάγκες της να εκτυπώνει, όπως: «γνώσεις αναφοράς» , επιπλέον αναπτυγμένες δραστηριότητες, προτάσεις για βιβλία παιδικής λογοτεχνίας, βιβλία γνώσεων, CD-ROM και μουσειοσκευές, καθώς και σχετικές ηλεκτρονικές διευθύνσεις, υλικό που αναφέρεται σε έργα τέχνης, κ.ά.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=