Τέσσερα διά τέσσερα

Τ Ε Σ Σ Ε Ρ Α Δ Ι Α Τ Ε Σ Σ Ε Ρ Α 15 ορμούσε προς την πόρτα, θα είχε κατακρεουργηθεί με τον φρι­ κτότερο τρόπο. Μέλη θα αποκόβονταν από άλλα μέλη. Μια πυρωμένη οργή πήρε σχήμα και μορφή μέσα του. Κα­ τάφερε να τη δαμάσει, να την ελέγξει ενώ πηδούσε, με τη με­ γαλύτερη προσοχή, πάνω από τη θανάσιμη τάφρο. Μπορούσε να στέκεται σχεδόν όρθιος τώρα, είχε ήδη βάλει τον φακό στο στόμα και είχε βγάλει το διαρρηκτικό μαραφέτι όταν πρόσεξε ότι η πόρτα άνοιγε προς τα μέσα. Τότε έβαλε ξανά το αηδόνι στην τσέπη. Προφανώς δεν περίμεναν να φτάσει κανένας ενδεχομένως απρόσκλητος επισκέπτης ως εδώ, μια που η πόρτα ήταν απο­ δεδειγμένα μια κατασκευή της κακιάς ώρας. Δεν τινάχτηκε πέρα, όχι, απλώς έγινε κομμάτια όταν εκείνη η πυρακτωμένη οργή εφαρμόστηκε στον έξω κόσμο. Ο άντρας στο μηχάνημα κωπηλασίας καθόταν με την πλάτη στραμμένη προς τον Μπέργερ και τραβούσε με όλη του τη δύ­ ναμη. Τα ακουστικά που κάλυπταν τ’ αυτιά του είχαν αναμφι­ σβήτητα ηχομόνωση. Ο Μπέργερ πήγε εκεί, τράβηξε τ’ ακουστικά από το κεφάλι του άντρα και τον σήκωσε από την κωπηλατική με το ένα χέρι. Πλησίασε στο πρόσωπο του άντρα και κάρφωσε το επίμονο βλέμμα του σ’ εκείνη την καθαρότατη μορφή τρόμου. Ο Μπέργερ βρυχήθηκε κατάμουτρα στον άντρα: «Πόσο μακριά κάποιος είναι έτοιμος να πάει για μια γαμη­ μένη ασφαλιστική απάτη, που να πάρει ο διάβολος;» Επέτρεψε στον εαυτό του να χτυπήσει τον άντρα τόσο που λίγο έλειψε να τον κάνει κομματάκια. Κι ενώ ο άντρας έπεφτε σαν άδειο σακί πάνω στο μηχάνημα κωπηλασίας, ο πανικός πρόλαβε και κατέλαβε τον Σαμ Μπέργερ. Με χέρι τρεμάμενο έβγαλε τις παλιές χειροπέδες του και έδεσε τον άντρα στο μη­ χάνημα κωπηλασίας, το οποίο ήταν βιδωμένο στο πάτωμα.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=