Στο δάσος

37 Σ Τ Ο Δ Α Σ Ο Σ φε κανείς κάθε επανάληψη του «Γαμώτο, ρε φίλε!» από την ταινία, αμφιβάλλω αν θα έμεναν πάνω από σαράντα λεπτά–, μέχρι που ομολόγησε. Ήταν ένα πρεζόνι ονόματι Γουέιν («Μα Γουέιν! »* είπα στην Κάσι όταν βγήκαμε από την αίθουσα να του πάρουμε μια Sprite και τον παρακολουθούσαμε να σκαλί­ ζει τα σπυριά του από τον αμφίδρομο καθρέφτη. «Γιατί δεν του χτύπησαν οι γονείς του στο κούτελο μόλις γεννήθηκε ένα τατουάζ “Κανείς στην οικογένειά μου δεν έχει τελειώσει ποτέ το δημοτικό”;») και είχε ξυλοκοπήσει τον άστεγο, που ήταν γνωστός ως Μουσάτος Έντι, επειδή του είχε κλέψει την κου­ βέρτα. Όταν υπέγραψε την κατάθεσή του, ο Γουέιν ζήτησε να μάθει αν μπορούσε να πάρει πίσω την κουβέρτα του. Τον παραδώσαμε στους ένστολους και του είπαμε πως θα το φρό­ ντιζαν εκείνοι. Ύστερα γυρίσαμε στο σπίτι της Κάσι με ένα μπουκάλι σαμπάνια. Μείναμε ξύπνιοι μέχρι τις έξι το πρωί κουβεντιάζοντας και την επομένη πήγαμε στη δουλειά αργο­ πορημένοι και ντροπιασμένοι και χασκογελώντας ακόμη. Περάσαμε την αναμενόμενη φάση κατά την οποία ο Κουί­ γκλι και κάποιοι από τους υπόλοιπους ρωτούσαν επίμονα αν την κανόνιζα και αν έλεγε τίποτα στο κρεβάτι. Όταν το πήραν απόφαση πως πραγματικά δεν συνέβαινε τίποτα μεταξύ μας, άρχισαν να αναρωτιούνται μήπως ήταν λεσβία (πάντα θεω­ ρούσα την Κάσι απόλυτα θηλυκή, καταλάβαινα όμως γιατί ένα συγκεκριμένο είδος μυαλού θα μπορούσε να ερμηνεύσει το αγορίστικο κούρεμα, την απουσία μέικαπ και τα αντρικά κοτλέ παντελόνια ως ενδείξεις λεσβιακών τάσεων). Η Κάσι κάποια στιγμή το βαρέθηκε όλο αυτό και έβαλε τα πράγματα στη θέση τους κάνοντας εμφάνιση στο χριστουγεννιάτικο πάρ* Αναφέρεται στον ομώνυμο χαρακτήρα μιας σειράς από σκετς με τίτλο «Ο κόσμος του Γουέιν» στο πλαίσιο της σατιρικής εκπομπής Saturday Night Live , που αργότερα πρωταγωνίστησε και σε σειρά ταινιών. (Σ.τ.Μ.)

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=