Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο

9 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΌΛΟΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΒΙΚΤΩΡΑ ΑΡΔΙΤΤΗ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13 ΠΡΌΛΟΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤHΣ ΕΦΗΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 ΠΡΟΛΟΓΟΣ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17 ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΔΡΆΜΑ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21 Ορισμός – Στόχοι .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 Παιδαγωγικές αρχές.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24 Π Ρ Ω Τ Ο Μ Ε Ρ Ο Σ: Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΕ ΡΟΛΟ 1.1 Επινόηση της μεθόδου «Ομαδικός αυτοσχεδιασμός με δάσκαλο σε ρόλο» από την Dorothy Heathcote. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32 1.2 Εξέλιξη του «Ομαδικού αυτοσχεδιασμού με δάσκαλο σε ρόλο». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37 1.3 Χρήση της τεχνικής Δάσκαλος σε Ρόλο – Βασικές Κατευθύνσεις .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43 1.3.1 Βασικά στοιχεία του ρόλου .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44 1.3.2 Τύποι ρόλου.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 Κατηγοριοποίηση με βάση τη λειτουργία του ρόλου . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 Κατηγοριοποίηση με βάση το κύρος του ρόλου .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47 1.3.3 Προετοιμάζοντας τον αυτοσχεδιασμό .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 Ένταξη της τεχνικής Δάσκαλος σε Ρόλο στη δομή του δράματος.. . . . . . . . . . . . . 50 Τεχνικές με τις οποίες συνδυάζεται ο Δάσκαλος σε Ρόλο.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51 Επιλογές στον σχεδιασμό του ρόλου. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53 Στόχος του ρόλου.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53 Βασικά στοιχεία του ρόλου.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53 Τρόποι για τη δημιουργία ατμόσφαιρας και δραματικής έντασης. . . . . . . . 54 Συμβολή των μαθητών στον σχεδιασμό του ρόλου του δασκάλου.. . . . . . . 54 Σηματοδότηση του ρόλου.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55 Το κείμενο του ρόλου.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56 Τα λόγια του ρόλου.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56 Η γλώσσα. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56 Ερωτήσεις.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=