Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο

ISBN:978-618-03-1313-0 ΒΟΗΘ. ΚΩΔ. MHX/ΣΗΣ 81313 Το βιβλίο πραγματεύεται την τεχνική Δάσκαλος σε Ρόλο που αποτελεί βασική τεχνική της μεθόδου του Εκπαιδευτικού Δράματος (Drama in Education). Περιλαμβάνει σύντομη εισαγωγή στο Εκπαιδευτικό Δράμα, παρουσιάζει το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο βασίζεται η τεχνική και προ- τείνει τις βασικές κατευθύνσεις για τη χρήση της. Συγκεκριμένα, αναλύει συστηματικά τη διαδικασία με την οποία ο δάσκαλος επιλέγει, σχεδιά- ζει και εφαρμόζει έναν ρόλο, στο πλαίσιο ομαδικού αυτοσχεδιασμού με μαθητές. Επιπλέον, το βιβλίο περιλαμβάνει 50 προτάσεις για θεατρικά εργαστήρια με Δάσκαλο σε Ρόλο. Πρόκειται για μαθήματα Δράματος με Δάσκαλο σε Ρόλο τα οποία σχεδίασαν φοιτητές του Τμήματος Θεάτρου ΑΠΘ με την εποπτεία των συγγραφέων κατά την περίοδο 2007-2016. Τα μαθήματα έχουν ήδη εφαρμοστεί σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στόχος του βιβλίου, που συνδέεται άμεσα με το βιβλίο «Η τέχνη του Δρά- ματος στην εκπαίδευση. 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχμιο, 2007), είναι να προσφέρει ένα παιδαγωγικό εργαλείο σε εκπαι- δευτικούς όλων των βαθμίδων, σε θεατροπαιδαγωγούς, σε φοιτητές θεατρο- λογίας, δραματικών σχολών, παιδαγωγικών τμημάτων, και γενικά σε όλους όσοι ασχολούνται με τη θεατρική παιδεία και αποβλέπουν στην προαγωγή της δημιουργικής εκπαίδευσης.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=