Η μέθοδος project στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση

x / Η ΜΕΘOΔOΣ PROJECT ΣΤΗΝ ΠΡOΣΧOΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΜΙΚΡOΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ 5. Π ωσ O λoκληρωνoυµε τo P roject 123 H κορύφωση του project 123 Η δύναµη της καταγραφής 132 Μορφές καταγραφής 135 Η χρήση υλικού και εξοπλισµού για την καταγραφή 148 Η τελική επιλογή του υλικού που θα καταγραφεί 150 Αξιολόγηση του project 151 Ε στιαστε στη φυση 155 6. Τ o P roject τησ Φ ωτογραφικησ Μ ηχανησ 157 Νήπια προσηλώνονται και μαθαίνουν 157 Πρώτη φάση: Το ξεκίνημα 157 Δεύτερη φάση: Η έρευνα 164 Τρίτη φάση: Η ολοκλήρωση του project 174 Η μάθηση ως ταξίδι 178 7. Τ o P roject του Π υροσβεστικου Κ ρουνου 179 Προσαρμογή της προσέγγισης project για τα νήπια ηλικίας 1-3 ετών 179 Πρώτη φάση: Το ξεκίνημα 180 Δεύτερη φάση: Η έρευνα 182 Τρίτη φάση: Η ολοκλήρωση του project 188 Η διερεύνηση του πυροσβεστικού κρουνού ήταν project; 192 8. Z hthµατα για τη Δ ιευθετηση τησ Ε φαρµoγησ των P rojects µε τα Μ ικρα Π αιδια 195 Aπαιτήσεις του υποχρεωτικού αναλυτικού προγράµµατος, γνωστικά επίπεδα και projects 195 Πώς εµπλέκουµε τους γονείς στη διαδικασία 212 Αξιοποίηση της τεχνολογίας 216 Πώς χρησιµοποιούµε την προσέγγιση project µε ειδικές οµάδες του πληθυσµού 218 Υποστήριξη των διοικητικών στελεχών για την προσέγγιση project 223 Τελευταίες σκέψεις 225 E ikoneσ ( κεφ . 2, 4) 229 Β ιβλιoγραφια 233 Ε υρετηριο 239 Λ ιγα Λ oγια για τισ Σ υγγραφεισ 249 Η µερoλoγιo Σ χεδιασµoυ τoυ P roject

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=