Η μέθοδος project στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση

Π ρoλoγoσ xi Ε υχαριστιεσ xv Ε ισαγωγη για την Ε λληνικη Ε κδoση xvii 1. P rojects και Μ ικρα Π αιδια 1 Η προσέγγιση project 3 Tα οφέλη των projects για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας 11 Ευκαιρίες και περιορισµοί για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας 15 Ανάπτυξη των δυνατοτήτων του νου/εγκεφάλου 16 Καθοδήγηση των µικρών παιδιών στην υλοποίηση των projects 20 Ε στιαστε στη φυση 25 2. Π ωσ Ξ εκιναµε 29 Ζητήματα κατά την επιλογή θεμάτων για τα projects 29 Προγραµµατισµένος σχεδιασµός του δασκάλου για το project 42 Δηµιουργία κοινών εµπειριών 44 Πώς ανακαλύπτουµε τι ξέρουν τα παιδιά 46 Διατύπωση ερωτήσεων για την έρευνα 51 Πώς οργανώνουµε την αίθουσα για τη διεξαγωγή της έρευνας 53 Η επόµενη φάση 52 Ε στιαστε στη φυση 59 3. Π ωσ Ε ξελισσεται τo P roject 65 Πώς ξεκινάµε τη 2η Φάση 65 Η προετοιµασία για την έρευνα 72 Πώς µεταβαίνουµε στη φάση της έρευνας 83 Ε στιαστε στη φυση 84 4. Ε ρευνα 87 Εκπαιδευτικές επισκέψεις σε χώρους σχετικούς µε το θέµα του project 89 Απολογισµός 99 Πώς µεταβαίνουµε στην 3η φάση 117 Ε στιαστε στη φυση 118 Π εριεχoµενα

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=