Ο χιονάνθρωπος

[ 22 ] σεξουαλικά ασύδοτη από βιολογική επιταγή. Το αρσενικό το γνω- ρίζει και, σκοτώνοντάς τη, θέλει να εμποδίσει τους απογόνους των άλλων να ανταγωνιστούν τους δικούς του για την ίδια τροφή». «Εδώμπαίνουμε σε δαρβίνειαύδατα, οπότε γιατί δεν σκέφτονται και οι άνθρωποι όπως οι φώκιες;» είπε μια άλλη φωνή. «Μα το ίδιο κάνουμε και εμείς! Η κοινωνία μας δεν είναι τόσο μονογαμικήόσοφαίνεται, ούτε υπήρξε ποτέ. Μελέτηπου έγινε πρό- σφατα στη Σουηδία έδειξε ότι το δεκαπέντε έως και είκοσι τοις εκα- τό των παιδιών έχουν διαφορετικό βιολογικό πατέρα από εκείνον που πιστεύουν τα ίδια – στην πραγματικότητα και οι θεωρούμενοι πατεράδες. Είκοσι τοις εκατό! Ένα στα πέντε παιδιά! Ζούμε σε ένα ψέμα. Και διασφαλίζουμε τη βιολογική ποικιλότητα». Ο Χάρι έπαιξε με το πλήκτρο της συχνότητας μήπως βρει που- θενά ανεκτή μουσική. Σταμάτησε σε μια εκτέλεση του «Desperado» από τον Τζόνι Κας σε μεγάλη ηλικία. Εκείνη τη στιγμή χτύπησε δυνατά η πόρτα. Ο Χάρι πήγε στην κρεβατοκάμαρα, φόρεσε το μπλουτζίν του, επέστρεψε στο χολ και άνοιξε. «Είσαι ο Χάρι Χόλε;» Ο άντρας που στεκόταν απέξω φορούσε σκούρα μπλε εργατική φόρμα και κοίταζε τον επιθεωρητή πίσωαπό ένα ζευγάρι μεγάλα χο- ντράγυαλιά. Τοβλέμματουήτανκαθαρόκαι ευθύσανμικρούπαιδιού. Ο Χάρι κούνησε καταφατικά το κεφάλι. «Έχεις μύκητες;» Ο άντρας έκανε την ερώτηση απόλυτα σοβαρός. Μια μακριά τούφα κάλυπτε τη φαλάκρα του από τη μια άκρη του μετώπου ως την άλλη. Κάτω από τη μασχάλη του κρατούσε ένα πλαστικό κλίπ- μπορντ με μια πυκνογραμμένη σελίδα.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=