Χάος στο σχολείο (Τα μυστήρια της Πένι Πέπερ)

10 ΗΤΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒΟΣΥΜΜΟΡΙΑ ΜΑΣ! Ο Τζάστιν έχει γίνει πια πάρα πολύ καλός στο να ψάχνει για ίχνη και μάλιστα μπορεί και μυρίζει σχεδόν τα πάντα. Για παράδειγμα, χτες στο πάρκο που κάνουν σκέιτ, βρήκαμε κάτω ένα σκουφάκι. Ένα μπλε με φουντίτσα και μικρά παπάκια πάνω. Από κάποιον είχε πέσει. Κάποιο κακόμοιρο παιδάκι θα καθόταν τώρα σπίτι του και θα έκλαιγε με μαύρο δάκρυ, γιατί είχε χάσει το σκουφάκι με τα πα­ πάκια του. Η Φλώρα έδωσε στον Τζάστιν να μυρίσει το σκου­ φάκι και είπε «Τζάστιν, ψάξε!» και ο ΤΖΑΣΤΙΝ άρχισε αμέσως να τρέχει με φόρα κι εμείς ξοπίσω του. Ήταν τόσο συναρπαστικό! Στην αρχή έτρεξε γύρω γύρω, μετά πήδηξε πάνω στη ράμπα, όπου ήθε­ λε να κάνει και πιπί του ( αυτό τώρα θα μπορούσα- με να το αποφύγουμε ), και μετά πετάχτηκε αποφα­ σιστικά πίσω από τη ράμπα, σε μια κρυψώνα όπου συχνάζουν τα ζευγαράκια και κρατιούνται χεράκι χεράκι και φιλιούνται * έλεος *. Και μετά ο Τζάστιν γάβγισε δυνατά, το οποίο σήμαινε ότι βρήκε τον ιδιο­ κτήτη του σκούφου! Τρέξαμε γρήγορα κι εμείς πίσω από τη ράμπα, όπου βρήκαμε να κάθεται η κόρη Αιμοδιψούχτεν από την πολυκατοικία μου, μαζί με άλλα δύο παιδιά από το λύκειο.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=