Το παιδί της τρικυμίας

T O Π Α Ι Δ Ι Τ Η Σ Τ Ρ Ι Κ Υ Μ Ι Α Σ | 2 3 θύμιζε συνεχώς ο Τόνι, και βρισκόταν στο αποκορύφωμα του ταλέντου του, ή έτσι τουλάχιστον έλεγαν μονίμως στις κριτικές · επομένως όφειλε να ασχολείται με υψηλότερους στόχους. Και ασχολούνταν όντως με υψηλότερους στόχους.Ναδημιουρ- γήσει την πιο πλούσια,την πιο ωραία,την πιο εμπνευσμένη,την πιο ευρηματική,τηνπιουπερκόσμιαθεατρικήεμπειρίαπουυπήρ- ξε ποτέ.Να ανεβάσει τον πήχη ψηλά ως το φεγγάρι.Να διαμορ- φώσει από κάθε παραγωγή μια εμπειρία που κανείς από τους παρευρισκόμενους δεν θα ξεχνούσε ποτέ.Να προκαλέσει τη συλ- λογική βαθιά ανάσα, τον συλλογικό αναστεναγμό · να κάνει το κοινό να αποχωρήσει μετά την παράσταση παραπατώντας λιγά- κι σαν μεθυσμένο.Να αναδείξει το Φεστιβάλ του Μακέσιγουεγκ σε πρότυπο, με το οποίο θα αναμετριώνταν όλα τα μικρότερα θεατρικά φεστιβάλ. Αυτοί δεν ήταν ταπεινοί στόχοι. Για να τους πετύχει,ο Φίλιξ είχε συγκεντρώσει τις ικανότερες ομάδες υποστήριξης που μπορούσε να πείσει. Είχε προσλάβει τους καλύτερους,είχε εμπνεύσει τους καλύτερους. Ή τους καλύ- τερους που επέτρεπε οπροϋπολογισμός του. Είχε διαλέξει ο ίδιος τα τεχνικά τζίνια και δαιμόνια, τους σχεδιαστές φωτισμού, τους τεχνικούς ήχου.Είχε στρατολογήσει τους πιο δημοφιλείς σκηνο- γράφους και ενδυματολόγους των ημερών του,αυτούς που μπο- ρούσε να πείσει.Όλοι τους έπρεπε να είναι ό,τι καλύτερο υπήρχε, και κάτι παραπάνω.Αν ήταν δυνατόν. Χρειαζόταν,επομένως,χρήματα. Η εξεύρεση χρημάτων ήταν δουλειά του Τόνι.Δευτερεύον ζή-

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=