Το παιδί μου δεν συγκεντρώνεται και δεν ηρεμεί - Πώς να το βοηθήσω; (Γονείς στην πράξη)

4 Περιεχόμενα Προλογικό σημείωμα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 Πώς να οργανώσω τη μέρα του υπερκινητικού παιδιού μου; . . . . . . . 9 Ζήτω οι ρουτίνες! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 Βάλτε τέλος στην πρωινή γκρίνια . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14 Το ντύσιμο γίνεται παιχνίδι! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18 Η μέρα τελειώνει χαλαρά . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 Στο τραπέζι! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25 Καληνύχτα, παιδάκια! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27 Οι 10 χρυσοί κανόνες για την καθημερινή ζωή με ένα υπερδραστήριο παιδί . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30 Πώς να αντεπεξέλθω στις «επικίνδυνες» καταστάσεις με το υπερκινητικό παιδί μου; . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 Ορίστε το πλαίσιο πριν από κάθε έξοδο . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36 Πάμε για ψώνια . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38 Πάμε στο εστιατόριο . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 Στην αίθουσα αναμονής του παιδιάτρου . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42 Δείπνο σε φίλους . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44 Το παιδί μου έχει εκρήξεις θυμού μπροστά σε κόσμο! . . . . . . . . . . . . . . . . 46 Φεύγουμε για ταξίδι… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48 Το παιδί μου θεωρεί πως είναι μηδενικό . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 Οι 10 συμβουλές για να έχετε καλή επικοινωνία με το υπερδραστήριο παιδί σας . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52 Πώς να βοηθήσω το υπερκινητικό παιδί μου να ηρεμήσει; . . . . . . . 57 Κάτω από ποιες συνθήκες προτείνουμε αυτές τις ασκήσεις και τις δραστηριότητες; . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58 Βοηθάω το παιδί μου να αντιληφθεί το σώμα του . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60 Βοηθάω το παιδί μου να χαλαρώσει το σώμα του . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62 Βοηθάω το παιδί μου να διαχειριστεί καλύτερα τα συναισθήματά του . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64 Βοηθάω το παιδί μου να συγκεντρώνεται καλύτερα . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67 Βοηθάω το παιδί μου να κοιμάται καλύτερα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70 Βοηθάω το παιδί μου να αποκτήσει αυτοεκτίμηση . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72 Οι 10 αρχές της θετικής παιδαγωγικής για το υπερκινητικό παιδί σας 76

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=