Το παιδί μου δεν με ακούει! Πώς μπορώ να βάλω όρια χωρίς φωνές;
5 Περιεχόμενα Προλογικό σημείωμα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Γιατί τα παιδιά δεν ακούνε καθόλου; . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 Τα παιδιά μου δεν ακούνε τίποτα! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 Προσοχή, είπαμε «σούπερ γονιός», όχι «σούπερ ήρωας»! . . . . . . . . . 12 Γιατί τόση αντίδραση και καπρίτσια; . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 Τι να περιμένετε από το παιδί σας ανάλογα με την ηλικία του . . . . . 18 Ενισχύστε την υγιή ανάπτυξη του εγκεφάλου του . . . . . . . . . . . . . . . . . 20 Πώς να βοηθήσετε το παιδί σας να διαχειριστεί τα συναισθήματά του . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24 Ακούμε καλά για να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλον . . . . . . 27 Ξέρετε πραγματικά να ακούτε το παιδί σας; . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28 Πώς να ακούτε τα συναισθήματά του . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34 Εξασκηθείτε στην ενσυναισθητική ακρόαση! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36 10 καταστάσεις που τα παιδιά δεν ακούνε τίποτα! . . . . . . . . . . . 39 Η αντιδραστική συμπεριφορά . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 Η ανάγκη για προσωπική ανάπτυξη . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41 Η απογοήτευση . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42 Η ανάγκη για εξερεύνηση . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43 Η ανάγκη για ασφάλεια . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44 Η ανάγκη για προσοχή . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45 Η ανάγκη για ταυτότητα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 Η κούραση, η έλλειψη κινήτρου . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47 Η γκρίνια . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48 Η ζήλια . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49 Εναντιωματική διαταραχή – πότε να ζητήσετε βοήθεια . . . . . . . . . . . . . 50
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=