Το μέλι το θαλασσινό

46 Μ Α Ι Ρ Η Κ Ο Ν Τ Ζ Ο Γ Λ Ο Υ την ποδιά της για να είναι μίνι και δεν φοράει κορδέλα στα μαλλιά, ενώ είναι υποχρεωτικό. Μπράβο της! Έτσι θα κάνω και εγώ όταν πάω στο γυμνάσιο. Ασχολείται πολύ μαζί μας κι όχι μόνο με ιστορίες και τραγούδια. Και για τα μαθήματά μας νοιάζεται και για την πρόοδό μας στο σχολείο. Γι’ αυτό προσπαθεί να βρει τρόπους εύκολους και ευχάρι- στους για να μας κάνει επαναλήψεις ή να μας προχωρήσει στα ρημάδια τα παρακάτω κατά τη διάρκεια των διακοπών. Για παράδειγμα, μας προγυμνάζει στην αριθμητική με έναν πο- λύ πρωτότυπο τρόπο. Τέτοιον τρόπο ούτε ο μπαμπάς μου, που είναι και μαθηματικός, δεν χρησιμοποιεί. Κάνουμε προσθέσεις και αφαι- ρέσεις με καραμέλες και σοκολατάκια (δυστυχώς όχι μαργαρίτες). Όποιος λύσει πρώτος το πρόβλημα κερδίζει το γλύκισμα. Καταλα- βαίνετε φυσικά ότι για μένα το βραβείο δεν έχει και πολύ ενδιαφέρον. Έτσι, ο Μάριος πάντα με κερδίζει, αφού και μαθηματικό κεφάλι είναι και τα σοκολατάκια τού αρέσουν. Εμένα δεν με νοιάζει σχεδόν καθόλου που με νικάει. Τότε … γιατί αργότερα έπρεπε παντού να είμαι πρώτη και υπέφερα πολύ γι’ αυτό; Δεν ξέρω πώς έγινε. Μέχρι που κατάλαβα ότι οι πρώτοι δεν είναι αναγκαστικά και οι καλύτεροι. Κάτι άλλο που κάνει καταπληκτικά η Τετερία είναι να διηγείται την ιστορία της οικογένειάς μας. Γνωρίζει για όλους, για προπαπ- πούδες και προθείους, και μας τα λέει σαν παραμύθι. Εντυπωσια- σμένοι εμείς, την παρακαλάμε να μας λέει συνέχεια για τα παλιά τα χρόνια. Μερικές από τις ιστορίες αυτές θα σας τις πω όταν θα έρ- χεται το θέμα εκεί. Η Τετερία μου δεν είναι παντρεμένη. Ούτε και παντρεύτηκε ποτέ. Και μπορεί και να μην παντρευτεί ποτέ. Για κάποιο λόγο όλοι

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=