Το φάντασμα του βεστιαρίου
Τ Ο Φ Α Ν Τ Α Σ Μ Α Τ Ο Υ Β Ε Σ Τ I Α Ρ Ι Ο Υ 9 να. Γνώριζε τους περισσότερους από τους παρευρισκόμε νους, όμως υπήρχαν και λίγοι –ξέραμε ποιοι ήταν αυτοί, α ναι– που δεν τους είχε ξαναδεί, και δεν έμοιαζαν άνθρωποι του θεάτρου· όμως ο Γκράισι είχε πάρε δώσε με κάθε λογής ανθρώπους, ακόμα και με κακοποιούς. Ο σερ ΤζονΜπρογκ ήταν εκεί, και έδειχνε περιποιημένος –η ίδια φρόντιζε συ χνά τα ρούχα του–, και η ντέιμ Άννα Φλιτς ήταν επίσης εκεί, στα λευκά, μ’ ένα αόριστο χαμόγελο στο άσχημα πουδρα ρισμένο πρόσωπό της καθώς μοίραζε κρίνα – και πού στην ευχή τα είχε βρει τα κρίνα αυτόν τον χειμώνα της λιτότητας; Ο Εντ Κόουλφαξ ήταν παρών, και ο Τζίμι Έρκαρτ, φαινο μενικά άθιχτος από το διάστημα που είχε περάσει στη στε νή, και οι παλιές της φίλες Χάτι Γουότερστον και Ντέλφι Ντιξ –πάλαι ποτέ χορεύτρια, αλλά σε αναπηρική καρέκλα τώρα–, και ο Ρούπερτ, φυσικά, αδέκαρος, όπως έλεγαν. Ναι, τόσοι πολλοί από την παλιοπαρέα, όλοι εκείνοι που είχαν βγει ζωντανοί από τον πόλεμο, και να μην είναι ο Γκράισι εκεί να το χαρεί… Θα το καταδιασκέδαζε. Η Βέρα, εντωμεταξύ, φορούσε ακόμη τα μαύρα της γυαλιά κι έσφιγγε δυνατά το μπράτσο της μητέρας της κα θώς βάδιζαν προς το παρεκκλήσι. Η άμοιρη κοπέλα ήταν ολοφάνερα σε άσχημη κατάσταση. Ψηλή και όμορφη, πιο αγαλματένια κι από τη μητέρα της ακόμα, και εντούτοις σήμερα έδειχνε τόσο ντελικάτη, που μας ράγιζε την καρδιά. Ο σύζυγος της Βέρας, ο Τζούλιους Γκλας, πρώην ιμπρε σάριος, ένας λεπτός και χλωμός άντρας κάπου είκοσι χρόνια μεγαλύτερός της, βρισκόταν στ’ αριστερά της. Δίπλα του ήταν η Γκουστλ Χέρτσφελντ, μια εβραία πρόσφυγας που
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=