Η θέσμιση της αξιολόγησης των μαθητών και το φανταστικό στοιχείο
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ / 9 ΜΕΡΟΣ Δ ’ H διαύγαση του φαντασιακού στη θέσμιση των πρακτικών αξιολόγησης των ελλήνων μαθητών και το ζήτημα του κοινωνικού πράττειν 1. Το φαντασιακό και η δράση των κοινωνικών υποκειμένων . 179 2. Η φαντασιακή θέσμιση της σχέσης της Ελλάδας με το παγκοσμιοποιημένο εκπαιδευτικό σύστημα: To παράδειγμα PISA . 183 3. Οι γραπτές εξετάσεις στο λύκειο και η φαντασιακή διάσταση του αξιολογικού πράττειν των εκπαιδευτικών . 191 3.1. Οι κοινωνικές φαντασιακές σημασίες του τρόπου θέσμισης των γραπτών εξετάσεων: Ενδεικτικά δεδομένα . 194 3.2. Ερμηνευτικές παρατηρήσεις της φαντασιακής επεξεργασίας του αξιολογικού πράττειν των εκπαιδευτικών . 204 4. Η πρακτική των σχολικών δοκιμασιών των μαθητών ως ταυτοτική δοκιμασία για τον εκπαιδευτικό . 209 4.1. Το φαντασιακό διακύβευμα των ταυτοτικών διεργασιών του εκπαιδευτικού κατά την άσκηση του αξιολογικού πράττειν του . 212 4.2. Η συμβολή των αφηγήσεων ζωής στην ανάδειξη του φαντασιακού στοιχείου: Παρουσίαση μιας αφηγηματικής κατάστασης . 215 Εν είδει συμπεράσματος . 225 Βιβλιογραφία . 237 Νομοθετικά και επίσημα κείμενα . 249 Ευρετήριο επιλεγμένων όρων . 251
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=