Τα χρώματα των παιδιών

ΑΛΕΚΑ ΤΡΙΠΟΥ-ΜΑΝΟΥ 12 | τερους μαθητές για να έχει τους ζωηρούς πιο μπροστά, να τους προσέχει. Τη Νεφέλη, πάντως, την έχει στην ενδιάμεση θέση θρανίων. Ως ζωηρή θα την έβαζε στην πρώτη, ως τόσο καλή μαθήτρια στην τελευταία. Απ’ ό,τι φαίνεται, ο δά- σκαλος, παίρνοντας υπόψη τα δύο αντίθετα χαρακτηρι- στικά της, την έβαλε σε ένα από τα θρανία της μέσης. Ένα άλλο αγόρι με το οποίο έχουμε ήδη πιάσει φι- λίες είναι ο Τάσος. Αυτός κάθεται στα μπροστινά θρα- νία, άρα θα πρέπει να μην είναι είτε ήσυχος είτε καλός μαθητής, αλλά εμένα πάντως σπαθί μού φάνηκε. Και ήταν από τα πρώτα παιδιά που με πλησιάσανε και κά- νει πλάκες και μου αρέσει. Ο Τάσος έχει μανία με τα στοιχήματα και βάζει τα πιο περίεργα στοιχήματα που μπορείς να φανταστείς. Όπως το να μην πεις μια λέξη όλη την ημέρα. Για παράδειγμα, Ήλιος. Αλλά αυτό δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται. Γιατί προχθές έβαλαν στοίχημα με τον Γιάννη να μην πει για μία ώρα τη λέξη Ωκεανός . Ο Γιάννης δέχτηκε εύκολα, ήτανε τη δεύτερη ώρα και είχαμε Μαθηματικά και φαινόταν πολύ εύκολο: Γιατί τι δουλειά θα είχε ένας ωκεανός μέσα σε εξισώσεις και κλάσματα; Έλα όμως που συνέ- βη μία στραβή και η αγγλικού που μας κάνει Γεωγραφία είχε κάποια δουλειά και αντάλλαξε τη δικιά της ώρα με την επόμενη των Μαθηματικών! Και να σου να ση-

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=