Στο στήθος μέσα χάλκινη καρδιά

12 KΩΣΤΑΣ B. ΚΑΤΣΟΥΛΑΡΗΣ κείμενο μιας άλλης «προκαταρκτικής έρευνας» – της μο- ναδικής εύλογης έρευνας. Θέλοντας, λοιπόν, να σταθώ αρωγός σε αυτή την προ- καταρκτική έρευνα που ποτέ δεν θα διατάξετε, καταθέτω τρία ερωτήματα που ίσως σας φανούν χρήσιμα για την Απολογία που ποτέ δεν θα συντάξετε: α. Πόσες διδακτικές ώρες χάθηκαν τα δύο τελευταία χρόνια στο σχολείο που διευθύνετε,είτε λόγω κινητοποιή­ σεων των εκπαιδευτικών είτε λόγω «κινητοποιήσεων» των μαθητών; (Γίνεται δεκτή και η απάντηση στο αντί- στροφο ερώτημα: πόσες διδακτικές ώρες έγιναν πραγμα- τικά κι εν πλήρη ηρεμία στο σχολείο που διευθύνετε, κα- τά την τελευταία διετία;) β. Αληθεύει ότι μία μόνο κατάληψη διήρκεσε 17 μέρες και ότι υποστηριζόταν, εμμέσως, από τη διεύθυνση (από εσάς, δηλαδή); Ποια μέτρα πήρατε ώστε να μην υπάρ- ξουν καταστροφές κατά τη διάρκεια της κατάληψης και ποια μέτρα πήρατε στη συνέχεια ώστε να αποδοθούν ευ- θύνες για τις ζημιές που υπέστη το σχολείο μας (κλοπή υπολογιστών, καταστροφή εργαστηρίου χημείας, σπάσι- μο υαλοπινάκων, κάψιμο θρανίων κ.ά.). γ. Επί του προκειμένου: Γνωρίζατε ότι ο μαθητής Νά- σος Γκέτσος έχει πέσει θύμα σχολικού εκφοβισμού και προπηλακισμών, με αποκορύφωμα τον ξυλοδαρμό του κατά τη διάρκεια κατάληψης; Είναι αλήθεια ότι ένας εκ

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=