6 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 Από νήπιο… μαθητής/-τρια 1. Προφορικός λόγος................................... 84 2. Μη λεκτική επικοινωνία............................89 3. Οπτική διάκριση........................................ 92 4. Ακουστική διάκριση.................................. 96 5. Λεπτή κινητικότητα................................... 99 6. Αδρή κινητικότητα...................................103 7. Μαθηματικός νους....................................106 8. Παρατηρητικότητα...................................109 9. Συγκέντρωση..............................................112 10. Ακουστική και οπτική μνήμη..................117 11. Κριτική σκέψη............................................120 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Ο ρόλος που έχω ως γονέας 1. Παρατηρώ το παιδί μου;.........................125 2. Συνδέομαι με το παιδί μου;....................126 3. Επικοινωνώ πραγματικά;..........................128 4. Το εμπιστεύομαι;.......................................129 5. Νιώθει το παιδί μου αποδοχή;..............130 6. Βοηθώ πραγματικά;...................................131 7. Θέτω τα σωστά όρια;..............................132 8. Γίνομαι εγώ το πρότυπο;......................... 133 9. Απολαμβάνω τον ρόλο μου;...................136 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 Ζητάω βοήθεια 1. Πότε ανησυχώ;..........................................138 2. Πού απευθύνομαι για βοήθεια;.............139
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=