Πώς να βοηθήσω το παιδί μου να είναι χαρούμενο

Μιλώντας και ακούγοντας 23 Σ Υ Μ Β Ο Υ Λ Η 14 Τι έγινε, λοιπόν; Ο συναισθηματικός αλφαβητισμός είναι εξίσου ση­ μαντικός με τον ακαδημαϊκό. Όταν αυτοί οι δύο συν­ δυάζονται μεταξύ τους, τότε το παιδί μας καταφέρνει να αντιληφθεί το νόημα μιας εμπειρίας ή μιας κατά­ στασης από την αρχή μέχρι το τέλος. Αυτό είναι πο­ λύ σημαντικό για να μπορέσει να εξηγήσει πού δυ­ σκολεύεται και να εξωτερικεύσει αποτελεσματικά τα συναισθήματα που βιώνει. Μάλιστα, αυτό διευκο­ λύνει και εμάς για να το βοηθήσουμε να λύσει το πρόβλημα. Κάντε ερωτήσεις του τύπου «και τι έγινε μετά;», «τι είπες εσύ;» και «πώς ένιωσες τότε;», για να κατα­ λάβει το παιδί σας ότι ενδιαφέρεστε γι’ αυτά που σας λέει. Όταν του προσφέρετε την αμέριστη προσοχή σας, του δείχνετε ότι είναι σημαντικό και πολύτιμο για εσάς.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=