Πύρινη θύελλα (Οι περιπέτειες του νεαρού Σέρλοκ Χομλς)
15 τελεία σε εκείνη τη γραμμή μεταφραζόταν πάντοτε σε μια νότα που ακουγόταν έτσι – εκτός αν υπήρχε μπροστά της ένα μικρό σύμβολο με τέσσερις γραμμές που την ανέβαζε ελα φρά σε «δίεση» ή ένα μικρό γωνιώδες «b» που την κατέβαζε ελαφρά σε ύφεση. Η δίεση και η ύφεση βρίσκονταν αντί στοιχα στο μέσο μέχρι την αμέσως ψηλότερη ή χαμηλότερη νότα από αυτήν που έπαιζε. Ήταν απλό και κατανοητό – γιατί λοιπόν δεν μπορούσε να μετατρέψει τη μουσική της παρτιτούρας σε κάτι που να μπορεί ν’ ακούσει ο Ρούφους Στόουν δίχως να μορφάζει από πόνο; Ο Σέρλοκ αντιλαμβανόταν ότι η πρόοδός του δεν ήταν τόσο γρήγορη όσο θα ήθελε ο Στόουν, και αυτό τον ενοχλού σε. Πολύ θα ήθελε απλά να έπιανε το βιολί και να έπαιζε όμορφα, από την πρώτη φορά και κάθε φορά – δυστυχώς όμως, στη ζωή δεν είχαν έτσι τα πράγματα. Θα έπρεπε όμως, σκέφτηκε αγανακτισμένος. Θυμόταν να κάνει τις ίδιες σκέ ψεις για το πιάνο στο πατρικό του σπίτι. Είχε καθίσει ώρες ολόκληρες μπροστά στα πλήκτρα του, προσπαθώντας να καταλάβει γιατί δεν μπορούσε να παίξει καλά από την πρώ τη στιγμή. Σε τελική ανάλυση, το πιάνο είχε μια αδιαπραγ μάτευτη λογική: Πατούσες ένα πλήκτρο και έβγαινε μια νό τα. Το ίδιο πλήκτρο έβγαζε πάντοτε την ίδια νότα – προφα νώς λοιπόν, τομόνοπου είχε νακάνει κανείς ήταν ναθυμάται ποιοπλήκτρο έβγαζε την εκάστοτε νότα, και έτσι θαμπορού σε ναπαίξει. Τοπρόβλημαήταν ότι, όσο κι αν είχε παιδευτεί, ποτέ δεν είχε καταφέρει να παίξει πιάνο όπως η αδελφή του – απαλά και όμορφα, σαν νερό που κελαρύζει.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=