Πέρα δώθε
ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ 25 ρας και μπρος στον καθρέφτη ήταν αραδιασμένα στη σειρά βαζάκια με πομάδες, φιαλίδια με αιθέρια έλαια, κουτιά με πούδρες, βαζάκια πορσελάνινα κάθε είδους, χτένες, βούρ τσες, φουρκέτες, καρφίτσες και ψαλίδια. Κι ενόσω η Αυγή αέριζε τα πενιουάρ και τις καμιζόλες * της νύχτας, συνήθιζε να καμώνεται πως ήταν η κυρά της. Να, όπως καθάριζε το μπουντουάρ, έπιανε το άρωμα κι έκανε πως πατούσε το πουάρ και πως ευωδίαζε τον λαιμό και τους ώμους της. Μετά, φορούσε τα ατλάζινα υποδήμα τα της κυράς της και περπατούσε στητή και καμαρωτή–πά νω κάτω, κάτω πάνω, κρατώντας τάχα μου την ταφταδένια ουρά του φορέματός της– μπρος στον καθρέφτη. Χαμογε λούσε με υπεροψία στο είδωλό της, έβαζε κι έβγαζε το με νεξεδί βελούδινο καπέλο με το κοντό βέλο και τέντωνε με χάρη το χέρι της για χειροφίλημα. Μερικές φορές έπιανε την παπαγαλική κι έστηνε διαλό γους επαναλαμβάνοντας λόγους που είχε πει η κυρία Σμα ράγδα. Αυτή τη φορά, όμως, το παιχνίδι τέλειωσε απότομα, γιατί χτύπησε η πόρτα κι η Αυγή έτρεξε να ανοίξει στη Μις Πόρτερ, που μπήκε μέσα βλοσυρή ως συνήθως. Για την ακρίβεια, πρώτο μπήκε ένα χέρι που κράδαινε μιαν ομπρέ λα, μετά πέρασε το κατώφλι μια σουβλερή μύτη και τέλος φάνηκε η ίδια… * Πουκαμίσες.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=