Ο τρόπος που μαθαίνουμε

9 Κεφάλαιο 10 Μάθηση, προδιαθέσεις και προϋποθέσεις . . . . . . . . . . . . . . . 210 10.1 Κληρονομικότητα, περιβάλλον και προδιαθέσεις . . . . . . . . . .210 10.2 Νοημοσύνη, ικανότητες και εξυπνάδα. . . . . . . . . . . . . . .214 10.3 Τρόποι μάθησης. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .219 10.4 Μάθηση και φύλο. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 223 10.5 Κοινωνικό υπόβαθρο και εθνικότητα. . . . . . . . . . . . . . . 230 10.6 Σύνοψη . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 232 Κεφάλαιο 11 Μάθηση και πορεία ζωής . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 233 11.1 Η ψυχολογία της πορείας ζωής. . . . . . . . . . . . . . . . . .233 11.2 Τα παιδιά θέλουν να συλλάβουν τον κόσμο τους . . . . . . . . . . 236 11.3 Οι νέοι θέλουν να διαμορφώσουν τις ταυτότητές τους. . . . . . . . 238 11.4 Οι ενήλικοι επιδιώκουν τους στόχους της ζωής τους . . . . . . . . .242 11.5 Οι ώριμοι ενήλικοι αναζητούν νόημα και αρμονία. . . . . . . . . .248 11.6 Η μάθηση μέσα από τις φάσεις της ζωής. . . . . . . . . . . . . .250 11.7 Σύνοψη . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 251 Κεφάλαιο 12 Η μάθηση σε διαφορετικούς μαθησιακούς χώρους . . . . . . . . . . . 253 12.1 Μαθησιακοί χώροι. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .253 12.2 Καθημερινή μάθηση. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 254 12.3 Σχολική μάθηση και εκπαιδευτική μάθηση. . . . . . . . . . . . .256 12.4 Η μάθηση στην επαγγελματική ζωή. . . . . . . . . . . . . . . .261 12.5 Η μάθηση που βασίζεται στο διαδίκτυο. . . . . . . . . . . . . . 267 12.6 Ενδιαφέροντα στον ελεύθερο χρόνο και καθημερινές δραστηριότητες.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 270 12.7 Εγκάρσια μάθηση και εναλλασσόμενη εκπαίδευση. . . . . . . . . 271 12.8 Σύνοψη . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 274 Κεφάλαιο 13 Μάθηση, εκπαίδευση και κοινωνία . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .276 13.1 Τέσσερις παρανοήσεις για τη μάθηση και την εκπαίδευση. . . . . . 276 13.2 Συμμετοχή σε οργανωμένη μάθηση. . . . . . . . . . . . . . . .281 13.3 Μάθηση και αναλυτικό πρόγραμμα. . . . . . . . . . . . . . . .284 13.4 Περιεχόμενο της μάθησης και μορφές δραστηριότητας. . . . . . . .286 13.5 Μάθηση, κατεύθυνση και συμμετοχή. . . . . . . . . . . . . . . 288 13.6 Περιεχόμενο, κατεύθυνση, μορφές γνώσης και μοτίβα εργασίας. . . .291 13.7 Μάθηση και τρέχουσα εκπαιδευτική πολιτική . . . . . . . . . . . 293 13.8 Σύνοψη . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 297 Κεφάλαιο 14 Επισκόπηση . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .298 14.1 Περίληψη της θεωρίας της μάθησης που έχει αναπτυχθεί. . . . . . .298 14.2 Θέσεις των θεωρητικών στο πεδίο της μάθησης. . . . . . . . . . .301 14.3 Συμπέρασμα και προοπτική . . . . . . . . . . . . . . . . . . .306 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ �������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������� 309 ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ �������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������� 331

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=