Ο τρόπος που μαθαίνουμε

8 5.4 Εκπαίδευση ενηλίκων, μετασχηματισμός και κριτική σκέψη . . . . . .86 5.5 Στοχασμός και μετα-μάθηση. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89 5.6 Στοχαστικότητα και βιογραφικότητα: ο εαυτός ως μαθησιακό περιεχόμενο . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 5.7 Σύνοψη . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .98 Κεφάλαιο 6 Η διάσταση της υποκίνησης της μάθησης . . . . . . . . . . . . . . .100 6.1 Η διαιρεμένη συνολικότητα . . . . . . . . . . . . . . . . . . .100 6.2 Η θεώρηση των επιθυμιών από τον Freud. . . . . . . . . . . . . 101 6.3 Δομές περιεχομένου και σχήματα υποκίνησης. . . . . . . . . . . 104 6.4 Συναισθηματική νοημοσύνη . . . . . . . . . . . . . . . . . . .109 6.5 Η θεωρία του συναισθήματος και της προσωπικότητας του Heron . . .111 6.6 Συναίσθημα, κίνητρο, βούληση και στάσεις . . . . . . . . . . . . 114 6.7 Το κίνητρο μέσα από διαταραχές και συγκρούσεις. . . . . . . . . 117 6.8 Προβλήματα υποκίνησης στη σύγχρονη εποχή. . . . . . . . . . . 119 6.9 Σύνοψη . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122 Κεφάλαιο 7 Η διάσταση της αλληλεπίδρασης της μάθησης . . . . . . . . . . . . .123 7.1 Πλαισιωμένη μάθηση. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .123 7.2 Μορφές αλληλεπίδρασης . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .127 7.3 H κοινωνική ενσωμάτωση της μάθησης. . . . . . . . . . . . . . 129 7.4 Κριτική θεωρία και κοινωνικοποίηση. . . . . . . . . . . . . . .131 7.5 Η κληρονομιά της πολιτισμικής – ιστορικής παράδοσης. . . . . . . 135 7.6 Kοινότητες πρακτικής . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 138 7.7 Πολιτικά προσανατολισμένες προσεγγίσεις. . . . . . . . . . . . 142 7.8 Κοινωνικός οικοδομισμός και μεταμοντέρνα εποχή . . . . . . . . .145 7.9 Συλλογική μάθηση, συνεργατική μάθηση και η ψυχολογία της μάζας. .149 7.10 Σύνοψη . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 152 Κεφάλαιο 8 Η μάθηση ως ολότητα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153 8.1 Μέσα από τις διαστάσεις. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153 8.2 Μάθηση και βίωμα. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .154 8.3 Προσωπική ανάπτυξη . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 162 8.4 Ικανότητα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 164 8.5 Μάθηση και ταυτότητα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .167 8.6 Θεωρίες ολιστικής μάθησης . . . . . . . . . . . . . . . . . . .174 8.7 Μαθησιακά μοντέλα και στάδια της μάθησης. . . . . . . . . . . .181 8.8 Σύνοψη . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 188 Κεφάλαιο 9 Εμπόδια στη μάθηση . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .189 9.1 Όταν η μάθηση που σκοπεύαμε δεν συντελείται . . . . . . . . . . 189 9.2 Η εσφαλμένη μάθηση. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .190 9.3 Άμυνα απέναντι στη μάθηση. . . . . . . . . . . . . . . . . . .192 9.4 Αμφιθυμία. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 201 9.5 Αντίσταση στη μάθηση. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 203 9.6 Σύνοψη . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 208

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=