Ο θάνατος του Οδυσσέα

Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Σ Ι Μ Ο Σ 12 στωση. Εκείνος ήταν σίγουρος ότι ο Έρωτας δεν ήταν μόνο μια δύναμη που έθετε σε κίνηση το σύμπαν. Ο Έρωτας υπήρχε πριν από τη δημιουργία της ίδιας της Γης, πριν ακόμα και από το Χάος. Ήταν υλικός και άυλος. Δεν θα καταδεχόταν ποτέ να καταστρέψει μήτε να ευνοήσει. Θα ήταν ταπεινωτικό για τη μεγαλειότητά του να συμβάλει έστω και στο ελάχιστο στη ζεύξη Γης-Χάους. Ο Έρωτας ήταν ο μοναδικός αυτοκράτορας του τίποτα και των πάντων. Θεμελιωτής ζωής και θανάτου. Και ο Άρης, ο άντρας με το κίτρινο άνορακ και τις αθλητικές γαλότσες, ήταν πεπει- σμένος πως η γυναίκα στη διπλανή θέση είχε γεννηθεί στην άκρη του Χάους και εκείνος στη διαμετρικά αντίθετη πλευρά της Γης. Δυστυχώς για εκείνον, βάσει της θεωρίας του, δεν θα μπο- ρούσε να ελπίζει στη μεσολάβηση του Έρωτα για να γεννήσουν Γίγαντες, Τιτάνες, θάλασσες και βουνά – και όμως ο Άρης βρι- σκόταν σε αυτή τη θέση για χάρη της. Για εκείνη και για την υπόσχεση που της είχε δώσει. Το Lagoon 450, ένα λευκό καταμαράν δεκατεσσάρων μέτρων κατασκευής του 2010, έμενε εδώ και ώρα αγκυροβολημένο αρόδο καταμεσής του Αιγαίου, ενώ ο ηλικιωμένος άντρας με τα σταφιδιασμένα χέρια και τις καφέ μπότες στόχευε με τη μύτη του μπλε στιλό του τον χάρτη που είχε σχεδιάσει ο ίδιος. Πάνω του είχαν χαραχτεί δρόμοι, πεδιάδες, μια λίμνη με την υποσημείωση Βάλτος , και δύο κύκλοι με ένα βέλος στο κέντρο τους με την ένδειξη: Έξοδος Κίτρινης Νύχτας και Έξοδος Γιασεμιού . Ο ηλικιωμένος άντρας εξηγούσε τα σημάδια στον χάρτη και δεν έπαυε να επαναλαμβάνει την εντολή για αποστή- θιση των οδηγιών, καρφώνοντας με το βλέμμα τον ανιψιό του. Ο ανιψιός του, ένα νταβραντισμένο μουλάρι, με το μαλλί σε χρώμα κόκκινο και σχήμα λοφίο κοκαλωμένο από το τζελ, έστρι- βε τσιγάρο. Ο Πετεινός, αυτό ήταν το παρατσούκλι του, φορού- σε το δερμάτινο μπουφάν ξεκούμπωτο και παρίστανε τον εξοι- κειωμένο με τη θάλασσα μέσα στο στενό σαλόνι του ιστιοπλοϊ

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=