Ο καλός γιος

Y O U - J E O N G J E O N G 46 Κοίταξα έναν-έναν τους υπόλοιπους χώρους: τη βεράντα πίσω από την κουζίνα, το μπάνιο δίπλα στην εξώπορτα και την κρεβατοκάμαρα του Χε-τζιν. Όλα έδειχναν φυσιολογικά. Καθώς έβγαινα από το δωμάτιό του, κοίταξα μια τελευταία φορά με διαφορετικό μάτι το κρεβάτι του, την τηλεόραση, την ντουλάπα, το γραφείο και τα ρούχα γυμναστικής που κρέμονταν από την καρέκλα του. Ο Χε-τζιν, ακόμα κι αν έβγαινε έξω για να συναντήσει κάποιον από την κινηματογραφική εταιρεία ή για να πιει με τους φίλους του από το σχολείο ή τη μέρα που έκανε την επιμέλεια των ται- νιών, ερχόταν σπίτι για να κοιμηθεί, παρόλο που η μητέρα δεν επέμενε σε αυτό. Χθες τη νύχτα όμως, από όλες τις νύχτες, είχε κοιμηθεί έξω. Μετά με είχε πάρει τηλέφωνο γύρω στην ώρα που συνήθως ξυπνούσα για να ρωτήσει εάν όλα ήταν εντάξει. Λες και ήξερε ότι κάτι συνέβαινε. Για να με δελεάσει να πάω κάτω ίσως. Ένα σενάριο γράφτηκε αμέσως στο μυαλό μου. Ο Χε-τζιν έρχεται σπίτι αφού αποκοιμηθώ μετά την κρίση. Για κάποιον άγνωστο λόγο επιτίθεται στη μητέρα. Εκείνη ξε- φεύγει, αλλά αυτός την προφταίνει και τη σκοτώνει. Έρχεται πάνω, αφήνοντας ίχνη και αίμα παντού και με καλύπτει με αίμα για να με παγιδεύσει για το έγκλημα. Μετά βγαίνει άνετος από το διαμέρισμα. Απομακρύνθηκα γρήγορα από αυτή τη σκέψη. Καθώς έκλει- να την πόρτα του δωματίου του, το έβαλα στο μυαλό μου για τα καλά. Αυτό δεν ήταν σενάριο, ήταν τρελή σκέψη. Γνώριζα καλά τον Χε-τζιν. Μέναμε μαζί για δέκα χρόνια και πίστευα ότι τον ήξερα μετά από τόσο καιρό. Αντιθέτως, ήταν πιο πιθανό να τον σκότωνε η μητέρα παρά ο Χε-τζιν εκείνη. Τέτοιος άνθρωπος ήταν ο Κιμ Χε-τζιν. Το πιο επαναστατικό πράγμα που είχε κάνει σε ολόκληρη τη ζωή του ήταν να πάει και να δει μια ται- νία ακατάλληλη για ανηλίκους πριν αποφοιτήσει από το γυμνά-

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=