Ο διάβολος μόνο ξέρει

Ο Δ Ι Α Β Ο Λ Ο Σ Μ Ο Ν Ο Ξ Ε Ρ Ε Ι 17 εκείνος είχε άλλοθι, αφού βρισκόταν σε μια σύσκεψη με τον διευθυντή της τράπεζας, τον Σερ Μάγκνους Μπραφ, που είχε κρατήσει όλη μέρα. Ο πιο πρόσφατος εραστής της Μαρίας, ένας καταφερτζής πλεϊμπόι ονόματι Πίτερ Άτγουντ –ο οποίος τύχαινε να είναι φίλος του συζύγου της– βρισκόταν σε ασταθές έδαφος για κάποιο διάστημα, χωρίς να είναι σε θέση να δικαιο­ λογήσει τις κινήσεις του το εν λόγω απόγευμα, μέχρι που ήρθε στο φως μια νέα ερωμένη του, μια παντρεμένη γυναίκα, την τιμή της οποίας προσπαθούσε να προστατεύσει. Έντιμο εκ μέρους του , συλλογίστηκε ο Ρέμπους. Όλα αυτά θα ήταν αρκετά για να πάρει έκταση η ιστορία, χωρίς τη συμπτωματική εμφάνιση ενός σταρ της μουσικής σε δευτερεύοντα ρόλο. Μόνο που ο Μπρους Κόλιερ έμενε κι εκεί­ νος στο Κάλι μαζί με την μπάντα και τον μάνατζέρ του, καθώς το ξενοδοχείο βρισκόταν σε κοντινή απόσταση από το Άσερ Χολ, όπου επρόκειτο να δώσει συναυλία. Ο Κόλιερ ήταν μέλος ενός ροκ συγκροτήματος στις αρχές της δεκαετίας του εβδο­ μήντα. Το όνομα του συγκροτήματος ήταν Blacksmith και ο Ρέμπους τους είχε δει να παίζουν. Ήταν σχεδόν σίγουρο ότι κάπου είχε ακόμη τους τρεις δίσκους τους. Η κοινή γνώμη είχε σοκαριστεί όταν ο Κόλιερ αποχώρησε από το συγκρότημα για να ακολουθήσει σόλο καριέρα, επιλέγοντας πιο απαλές μελωδίες και διασκευάζοντας πλήθος ποπ επιτυχίες της δεκαε­ τίας του πενήντα και του εξήντα με αυξανόμενη επιτυχία. Η συναυλία της επανόδου του στη γενέτειρά του, με την οποία θα ξεκινούσε τη sold-out περιοδεία του στο Ηνωμένο Βασίλειο, συνεπαγόταν την παρουσία δημοσιογράφων και τηλεοπτικών συνεργείων από τα πέρατα της χώρας και ακόμα πιο μακριά. Ξεσκαρτάροντας τα αποκόμματα ο Ρέμπους βρήκε πλήθος φωτογραφιών. Ο Κόλιερ με φουντωτά μαλλιά και σκίνι τζιν, με μεταξωτά φουλάρια στον λαιμό, λουσμένος στο φως των προβολέων, καθώς ανέβαινε τα σκαλιά του ξενοδοχείου. Έπει­ τα, έξω, να περπατάει στην παλιά του γειτονιά, σταματώντας στο σπίτι όπου είχε μεγαλώσει, σε μια σειρά από πανομοιό

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=