Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία Γ' Λυκείου II

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 6 NΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΏΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΊΑ | Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Παράδειγμα 11 . 113 ΘΕΜ. ΕΝΟΤΗΤΕΣ Άμεσο κοινωνικό περιβάλλον (οικογένεια, σχολείο, παρέες – κοινωνικές ομάδες) και Ψηφιακό περιβάλλον: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Παράδειγμα 12 . 124 ΘΕΜ. ΕΝΟΤΗΤΕΣ Άμεσο κοινωνικό περιβάλλον (οικογένεια, σχολείο, παρέες –κοινωνικές ομάδες) και Ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον σε τοπικό, περιφερειακό και παγκόσμιο επίπεδο (κοινωνικοί θεσμοί, αγορά εργασίας, θεσμοί εξουσίας, αξίες): ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΙI. Λογοτεχνία . 133 Παράδειγμα 1 . 133 Νίκος Καββαδίας, «Ένα µαχαίρι» Παράδειγμα 2 . 139 Ισαάκ Μπαµπέλ, «Στο υπόγειο» Παράδειγμα 3 . 160 Θεόδωρος Γρηγοριάδης, «Μικρού µήκους» Παράδειγμα 4 . 166 Σλάβοµιρ Μρόζεκ, «O κύκνος» Παράδειγμα 5 . 173 Βιρτζίνια Γουλφ, «Η κληρονοµιά» Παράδειγμα 6 . 194 Μισέλ Λεϊρίς, «Κοµµένος λαιµός» Παράδειγμα 7 . 201 Κική ∆ηµουλά, «Άνω τελεία» Παράδειγμα 8 . 205 Αντώνης Σουρούνης, «Ξενοφοβία» Παράδειγμα 9 . 212 Μπέρτολτ Μπρεχτ, «Ερωτήσεις ενός εργάτη που διαβάζει» Παράδειγμα 10 . 218 Αλέξανδρος Βαναργιώτης, «Η πληγωµένη πάπια» Παράδειγμα 11 . 225 Μποµπ Ντίλαν, «Ποιος σκότωσε τον Ντέιβι Μουρ;» Παράδειγμα 12 . 232 Γιώργος Ιωάννου, «Ο Φύκος» KΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 1ο Κριτήριο αξιολόγησης . 243 ΘΕΜ. ΕΝΟΤΗΤΕΣ Ψηφιακό περιβάλλον και Ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον σε τοπικό, περιφερειακό και παγκόσμιο επίπεδο (κοινωνικοί θεσμοί, αγορά εργασίας, θεσμοί εξουσίας, αξίες): ΕΝΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=