Νεοελληνική Γλώσσα (Γ' Γυμνασίου - Νέα συμπληρωμένη έκδοση σύμφωνα με τις Οδηγίες διδασκαλίας)

N E O E Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Γ Λ Ω Σ Σ Α Γ΄ Γυμνασίου 5 7 ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ AΠΑΝΤΉΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΎ ΒΙΒΛΊΟΥ S Ασχολίες των κατοίκων, προϊόντα, τοπικές γιορτές, πανηγύρια. S Περιήγηση της πόλης (σημαντικά μνημεία, μουσεία, αρχαιολογικοί χώ­ ροι, πάρκα, πλατείες, αξιοσημείωτα μέρη για ξεκούραση, καφέ, περίπατο, ψώνια). S Αν υπάρχει και ευρύτερη περιοχή, οργάνωση φυσιολατρικών περιπά­ των, διαδρομών που περιλαμβάνουν επισκέψεις, περιηγήσεις, στάσεις σε συγκεκριμένα σημεία, μέρη για φαγητό ή ποτό. S Παραδοσιακές συνταγές φαγητών και γλυκισμάτων που παρουσιάζουν ιδιαίτερη νοστιμιά, επισκέψεις σε οικοτεχνίες της περιοχής. S Χρήσιμες πληροφορίες: τρόπος μετάβασης (με ΙΧ, λεωφορείο, αεροπλά­ νο, πλοίο, τρένο), καταλύματα (ξενοδοχεία, πανσιόν, ξενώνες), εσωτερι­ κές συγκοινωνίες (λεωφορεία, ταξί, μετρό κτλ.), ενοικιάσεις τροχοφόρων, τηλέφωνα πρώτης ανάγκης (κέντρο υγείας, νοσοκομείο, δήμος, αστυνο­ μία, υπηρεσία οδικής βοήθειας). Είναι απαραίτητο όλες οι προηγούμενες πληροφορίες να συνοδεύονται από χαρακτηριστικές φωτογραφίες της πόλης και των γύρω περιοχών, σημα­ ντικών έργων τέχνης που εκτίθενται σε μουσεία, εκκλησίες, πλατείες. Αυτή την εργασία την αναλαμβάνουν ομάδες μαθητών που ή φωτογραφίζουν οι ίδιοι τα αντικείμενά τους ή βρίσκουν από έντυπα ή sites από το διαδίκτυο ό,τι χρειάζο­ νται. Αναγκαίος, επίσης, είναι και ο χάρτης της πόλης με τις ονομασίες των δρόμων, τα δημόσια κτίρια και τα μέρη τα οποία μπορεί κάποιος να επισκεφτεί, φωτογραφίες ιστορικών προσώπων του τόπου, πληροφορίες για τοπικά έντυ­ πα, προτάσεις για αγορές συγκεκριμένων τοπικών παραδοσιακών προϊόντων. n Για να οργανώσετε την ηλεκτρονική μορφή του τουριστικού οδηγού σας, μπορείτε να επισκεφτείτε τις ακόλουθες διευθύνσεις: http://www.pieria-tourism.gr/ http://www.about-ioannina.gr/ http://www.kom.gr/tourguide/ http://www.chiosnet.gr/tourism/default_gr.htm http://www.greek-tourism.gr/rodos/map.htm http://www.zakynthos-hotel.gr/

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=