Νεοελληνική Γλώσσα (Γ' Γυμνασίου - Νέα συμπληρωμένη έκδοση σύμφωνα με τις Οδηγίες διδασκαλίας)
N E O E Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Γ Λ Ω Σ Σ Α Γ΄ Γυμνασίου 5 7 ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ AΠΑΝΤΉΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΎ ΒΙΒΛΊΟΥ S Ασχολίες των κατοίκων, προϊόντα, τοπικές γιορτές, πανηγύρια. S Περιήγηση της πόλης (σημαντικά μνημεία, μουσεία, αρχαιολογικοί χώ ροι, πάρκα, πλατείες, αξιοσημείωτα μέρη για ξεκούραση, καφέ, περίπατο, ψώνια). S Αν υπάρχει και ευρύτερη περιοχή, οργάνωση φυσιολατρικών περιπά των, διαδρομών που περιλαμβάνουν επισκέψεις, περιηγήσεις, στάσεις σε συγκεκριμένα σημεία, μέρη για φαγητό ή ποτό. S Παραδοσιακές συνταγές φαγητών και γλυκισμάτων που παρουσιάζουν ιδιαίτερη νοστιμιά, επισκέψεις σε οικοτεχνίες της περιοχής. S Χρήσιμες πληροφορίες: τρόπος μετάβασης (με ΙΧ, λεωφορείο, αεροπλά νο, πλοίο, τρένο), καταλύματα (ξενοδοχεία, πανσιόν, ξενώνες), εσωτερι κές συγκοινωνίες (λεωφορεία, ταξί, μετρό κτλ.), ενοικιάσεις τροχοφόρων, τηλέφωνα πρώτης ανάγκης (κέντρο υγείας, νοσοκομείο, δήμος, αστυνο μία, υπηρεσία οδικής βοήθειας). Είναι απαραίτητο όλες οι προηγούμενες πληροφορίες να συνοδεύονται από χαρακτηριστικές φωτογραφίες της πόλης και των γύρω περιοχών, σημα ντικών έργων τέχνης που εκτίθενται σε μουσεία, εκκλησίες, πλατείες. Αυτή την εργασία την αναλαμβάνουν ομάδες μαθητών που ή φωτογραφίζουν οι ίδιοι τα αντικείμενά τους ή βρίσκουν από έντυπα ή sites από το διαδίκτυο ό,τι χρειάζο νται. Αναγκαίος, επίσης, είναι και ο χάρτης της πόλης με τις ονομασίες των δρόμων, τα δημόσια κτίρια και τα μέρη τα οποία μπορεί κάποιος να επισκεφτεί, φωτογραφίες ιστορικών προσώπων του τόπου, πληροφορίες για τοπικά έντυ πα, προτάσεις για αγορές συγκεκριμένων τοπικών παραδοσιακών προϊόντων. n Για να οργανώσετε την ηλεκτρονική μορφή του τουριστικού οδηγού σας, μπορείτε να επισκεφτείτε τις ακόλουθες διευθύνσεις: http://www.pieria-tourism.gr/ http://www.about-ioannina.gr/ http://www.kom.gr/tourguide/ http://www.chiosnet.gr/tourism/default_gr.htm http://www.greek-tourism.gr/rodos/map.htm http://www.zakynthos-hotel.gr/
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=