Νεοελληνική Γλώσσα (Γ' Γυμνασίου - Νέα συμπληρωμένη έκδοση σύμφωνα με τις Οδηγίες διδασκαλίας)

N E O E Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Γ Λ Ω Σ Σ Α Γ΄ Γυμνασίου 5 1 ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ AΠΑΝΤΉΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΎ ΒΙΒΛΊΟΥ κάθε επιθυμία σας και θα σας χαρίσει αξέχαστη διαμονή. Είναι η καλύτερη επιλογή για τις καλοκαιρινές διακοπές σας. Απευθυνθείτε στον ταξιδιωτικό σας πράκτορα ή στην ιστοσελίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (http://www.eot.gr/ ) . l Στην πρώτη παράγραφο κυριαρχεί το ασύνδετο σχήμα και σε επίπεδο προτάσεων και σε επίπεδο όρων, επειδή εκφράζονται πολλά νοήματα σε ένα σύνολο και χρειάζεται ύφος ζωηρό και έντονο. Στις υπόλοιπες χρησι­ μοποιείται παρατακτική σύνδεση, γιατί παρατίθενται ισοδύναμες προτά­ σεις, οι οποίες παρουσιάζουν τις απολαύσεις που προσφέρει η χώρα και τις επιλογές που έχει κάποιος στην αναζήτηση των πληροφοριών. 3. Μπορείτε να επιλέξετε την επιστήμη των Μαθηματικών, στην ανάπτυξη της οποίας η συμβολή των Ελλήνων υπήρξε σημαντική. Μερικοί από τους σημαντικούς αρχαίους Έλληνες Μαθηματικούς είναι ο Θαλής ο Μιλήσιος, οΠλάτων, οΑριστοτέλης, οΕυκλείδης, οΖήνων, οΕμπεδοκλής, ο Πυθαγόρας, ο Αρχιμήδης, ο Διόφαντος, ο Δημόκριτος. Ως βιβλιογραφία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: S Ιστορία Ελληνικού Έθνους : Τόμος Β’ Αρχαϊκός Ελληνισμός , σελ. 422-437, «Η αρχή της επιστήμης και της φιλοσοφίας» Τόμος Γ’2 Κλασική εποχή , σελ. 469, «Ευκλείδης, Πλάτων», σελ. 486, «Αριστοτέλης», 523-524, «Μαθηματικά» Τόμος Ε’ Ελληνιστικοί χρόνοι , σελ. 315, «Τα Μαθηματικά» S Μαθηματικά Γ’ Γυμνασίου , ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ 2016, 2005, σελ. 93, 188 S Μαθηματικά Β’ Γυμνασίου , ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ 2016, σελ. 103, 147, 183, 289, 338 S Ιστορία Μαθηματικών , εκδ. Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας καθώς και τις ιστοσελίδες της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας: www.hms.gr http://www.telemath.gr/mathematical_ancient_times/ancient_greek _mathematicians/greeks.php http://www.focusmag.gr/articles/view-article.rx?oid=97725 http://www.el.wikipedia.org/ (Στην Αναζήτηση γράψτε μαθηματικά) http://www.mathematics.gr/portal/article.asp?ArticleId=41

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=