Νεοελληνική Γλώσσα (Γ' Γυμνασίου - Νέα συμπληρωμένη έκδοση σύμφωνα με τις Οδηγίες διδασκαλίας)

N E O E Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Γ Λ Ω Σ Σ Α Γ΄ Γυμνασίου 3 2 ENOTHTA Η Ελλάδα στον κόσμο 1 η Γ. Σύνθεση ερευνητικών εργασιών \ ΘΕΩΡΙΑ Για την εκπόνηση ερευνητικών εργασιών πρέπει οι μαθητές να έχουν υπόψη τους και τα παρακάτω στοιχεία: S Επιλογή του θέματος 1. Εξαρτάται από τα ενδιαφέροντα και τις δυνατότητες του ερευνητή. 2. Η επιλογή του θέματος γίνεται υποχρεωτικά στην αρχή και ο τίτλος της εργασίας μπορεί να διατυπωθεί αργότερα. 3. Ο κάθε ερευνητής πρέπει να συνειδητοποιήσει τα προβλήματα που μπορεί να του δημιουργήσει ένα πλατύ ή ασαφές θέμα ή ένα υπερβολικά εξειδικευμένο. S Συγκέντρωση του ερευνητικού υλικού 1. Μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους, σε βιβλία, το διαδίκτυο, σε ερωτηματολόγια κτλ. 2. Οι καθηγητές θα υποδείξουν στους μαθητές τη βασική βιβλιο­ γραφία, διευθύνσεις στο διαδίκτυο κ.λπ. 3. Οι διδάσκοντες θα τους βοηθήσουν, επίσης, να μάθουν να κρα­ τούν σημειώσεις, αξιολογώντας τη χρησιμότητα του υλικού τους. S Διάρθρωση και συγγραφή της εργασίας 1. Γίνεται διάγραμμα και ομαδοποίηση του υλικού με βάση αυτό, πριν ξεκινήσει η συγγραφή. 2. Το κείμενο που θα γραφεί πρέπει να έχει αλληλουχία των νοη­ μάτων, σαφήνεια, ομοιογένεια στο ύφος. 3. Η εργασία πρέπει να καταλήγει σε ξεκάθαρα συμπεράσματα. S Παραπομπές 1. Οι ξένες ιδέες μέσα στο κείμενο πρέπει να επισημαίνονται, γιατί αυτό αυξάνει την αξία της εργασίας και την κάνουν έγκυρη. 2. Οι παραπομπές μπορεί να είναι μέσα στο σώμα του κειμένου, υποσελίδιες ή στο τέλος του κειμένου.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=