Νεοελληνική Γλώσσα (Β' Γυμνασίου - Νέα συμπληρωμένη έκδοση σύμφωνα με τις Οδηγίες διδασκαλίας)
N E O E Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Γ Λ Ω Σ Σ Α Β΄ Γυμνασίου 4 2 ENOTHTA Από τον τόπο μου σ’ όλη την Ελλάδα 1 η S Προϊστορία (αν υπάρχει) και ιστορία του τόπου (κατά χρονικές περιόδους) – Σχετικοί μύθοι – Σημαντικά πρόσωπα που γεννήθηκαν ή έζησαν εκεί. S Περιήγηση της πόλης (σημαντικά μνημεία, μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι, πάρκα, πλατείες, αξιοσημείωτα μέρη για ξεκούραση, καφέ, περίπατο, ψώνια). S Αν υπάρχει και ευρύτερη περιοχή, οργάνωση διαδρομών που περιλαμ- βάνουν επισκέψεις, περιηγήσεις, στάσεις σε συγκεκριμένα σημεία, μέρη για φαγητό ή αναψυκτικό. S Χρήσιμες πληροφορίες: τρόπος μετάβασης, καταλύματα, εσωτερικές συ- γκοινωνίες, ενοικιάσεις τροχοφόρων, τηλέφωνα πρώτης ανάγκης. n Είναι απαραίτητο όλες οι προηγούμενες πληροφορίες να συνοδεύονται από χαρακτηριστικές φωτογραφίες της πόλης και των γύρω περιοχών, ιστορικών προσώπων του τόπου και σημαντικών έργων τέχνης που εκτί- θενται σε μουσεία, εκκλησίες, πλατείες. Αυτή την εργασία την αναλαμβά- νουν ομάδες μαθητών που ή φωτογραφίζουν οι ίδιοι ό,τι θα συνοδεύει τα κείμενά τους ή βρίσκουν από έντυπα ή από το διαδίκτυο ό,τι χρειάζονται. Απαραίτητος, επίσης, είναι και ο χάρτης της πόλης με τις ονομασίες των δρόμων, τα δημόσια κτίρια και τα μέρη που μπορεί κάποιος να επισκεφτεί. Πολύ σημαντικές, τέλος, είναι οι πληροφορίες για τοπικά έντυπα και οι προτάσεις για αγορές συγκεκριμένων τοπικών παραδοσιακών προϊόντων. n Για να οργανώσετε την ηλεκτρονική μορφή του τουριστικού οδηγού σας, μπορείτε να επισκεφθείτε τις ακόλουθες διευθύνσεις: http://www.pieria-tourism.gr/gr/ http://www.about-ioannina.gr/ http://www.kom.gr/tourguide/ http://www.chiosnet.gr/tourism/default_gr.htm http://www.greek-tourism.gr/rodos/map.htm http://www.zakynthos-hotel.gr/
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=