Νεοελληνική Γλώσσα (Β' Γυμνασίου - Νέα συμπληρωμένη έκδοση σύμφωνα με τις Οδηγίες διδασκαλίας)

N E O E Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Γ Λ Ω Σ Σ Α Β΄ Γυμνασίου 3 5 AΠΑΝΤΉΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΎ ΒΙΒΛΊΟΥ Απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου Aκούω και μιλώ [σελ. 25] 1. Το καλοκαίρι επισκέφθηκα ένα νησί του Αιγαίου. Mε την άφιξή μας στο λιμάνι εντυπωσιάστηκα από την ομορφιά του . πανέμορφη η Χώρα και ακό- μα πιο ωραίες οι παραλίες. Χαιρόμουν να κάνω μπάνιο και να παίζω στην άμμο. Κρίμα όμως που πολλές από αυτές ήταν κατειλημμένες από ομπρέ- λες και ξαπλώστρες, οι οποίες, εκτός του ότι ήταν πολύ ακριβές, περιόριζαν τον χώρο που χρειάζεται κανείς για να απολαύσει την παραλία. Το δωμάτιο που είχαμε νοικιάσει ήταν άνετο, με μια μεγάλη βεράντα, όπου παίρναμε το πρωινό μας απολαμβάνοντας τη μαγευτική θέα. Μετά τις πρώτες μέρες όμως έπιασε ένας «τρελός» αέρας, με αποτέλεσμα όχι μόνο στη βεράντα να μην μπορούμε να κάτσουμε, αλλά και πουθενά έξω να μην μπορούμε να σταθούμε για πολύ. Το πιο ευχάριστο και εντυπωσιακό όμως ήταν η ευγένεια και η φιλοξε- νία των ανθρώπων, οι οποίοι ήταν πάντα πρόθυμοι να μας εξυπηρετή- σουν, αν χρειαζόμασταν κάτι. Η ιδιοκτήτρια, για παράδειγμα, του δωματίου που μέναμε μας έφερνε κάθε μέρα και κάτι, σύκα από τη συκιά της, αυγά από το κοτέτσι της, γλυκά που είχε φτιάξει μόνη της. Αλλά δεν ίσχυε το ίδιο για όλους. Συναντήσαμε σε ένα εστιατόριο αγενείς και απότομους σερβιτόρους, που μας έκαναν να αισθανόμαστε ανεπιθύμητοι . ευτυχώς ήταν η εξαίρεση ανάμεσα στους ανθρώπους του νησιού. Οι εντυπώσεις μου από το νησί σίγουρα θα ήταν οι καλύτερες, αν δεν υπήρχαν και όλα αυτά τα αρνητικά στοιχεία που περιέγραψα. 3. Μιμητισμός του ξένου τρόπου ζωής και ξενομανία. Οικολογικές 1. Αλλοίωση του φυσικού περιβάλλοντος, λόγω της άναρχης δόμησης. 2. Ρύπανση των ακτών και παραγωγή μεγάλου όγκου απορριμμάτων στις τουριστικές περιοχές.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=