Νεοελληνική Γλώσσα (Β' Γυμνασίου - Νέα συμπληρωμένη έκδοση σύμφωνα με τις Οδηγίες διδασκαλίας)

N E O E Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Γ Λ Ω Σ Σ Α Β΄ Γυμνασίου 2 6 ENOTHTA Από τον τόπο μου σ’ όλη την Ελλάδα 1 η ρωση του ξεναγού. (γ) Η εκδρομή έκλεισε ακόμα πιο ευχάριστα από ό,τι άρχισε, αφού μετά την έκθεση ζωγραφικής πήγαμε σε ένα πάρκο, όπου μπορέσαμε να παίξουμε και να τρέξουμε όσο θέλαμε. Κατακλείδα: Ήταν, λοιπόν, μια διασκεδαστική εκδρομή. Δ2. Άλλοι τρόποι ανάπτυξης παραγράφου Σύγκριση – Αντίθεση – Διαίρεση – Αιτιολόγηση – Ορισμός – Συνδυασμός τρόπων ανάπτυξης Απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου Aκούω και μιλώ [σελ. 23] 1. Ο Αστερίξ και ο Οβελίξ είναι Γαλάτες και ζουν μαζί τις περιπέτειές τους. Έχουν και οι δύο υπεράνθρωπη δύναμη χάρη στον μαγικό ζωμό του Δρυΐδη Πανοραμίξ, μόνο που του Οβελίξ η δύναμη είναι μόνιμη, επειδή είχε βουτήξει στη μαρμίτα με τον μαγικό ζωμό, όταν ήταν μικρός. Ο Αστε- ρίξ είναι μικρόσωμος πολεμιστής, αλλά με κοφτερό μυαλό και παμπόνη- ρος, στον οποίο αναθέτουν όλες τις επικίνδυνες αποστολές, για τις οποίες συνήθως καταστρώνει και το σχέδιο δράσης, σε αντίθεση με τον φίλο του τον Οβελίξ, ο οποίος είναι μεγάλων σωματικών διαστάσεων, προμηθευ- τής μενίρ και δεν καταλαβαίνει πάντοτε τι ακριβώς συμβαίνει. 2. Ο συντάκτης του κειμένου 8 στις λεπτομέρειες της παραγράφου παρουσιά- ζει τρεις εναλλακτικές προτάσεις διαμονής σε ξενοδοχεία που στεγάζονται σε ιστορικά κτίρια (απλό γιαννιώτικο σπίτι – πέτρινο εβραϊκό σπίτι του 20 ού αι. – παλιό κτίριο του 18 ου αι.). Άρα αναλύει τις λεπτομέρειες με διαίρεση. 3. Αξίζει τον κόπο να γνωρίσει κανείς το ράφτινγκ, γιατί είναι ένας ιδανικός τρόπος να πλησιάσει την ομορφιά της φύσης, καθώς προσφέρει πρόσβα- ση σε υδάτινα τοπία που δεν μπορεί να προσεγγίσει κανείς με κανέναν άλλο τρόπο. Aυξάνει επίσης την έκκριση της αδρεναλίνης και δημιουργεί πνεύμα ομαδικότητας. Επιπλέον, είναι μια ήπια δραστηριότητα, την οποία μπορούν να δοκιμάσουν παιδιά και μεγάλοι, με την προϋπόθεση να βρί-

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=