Μπροστά σε αλλότριο ρόπτρο

| 11 Παν. Χ. Δορμπαράκης, Λεξικό της Νεοελληνικής. Ετυμολογικό – Ερμηνευτικό. Κατά ετυμολογικές οικογένειες ............................................................................... 356 Οριστική αποκατάσταση; (Κώστας Γ. Παπαγεωργίου (επιμέλεια), Η Δεύτερη Μεταπολεμική Γενιά ) ............................................................................................... 358 Στα μονοπάτια του πεζού λόγου (Κώστας Μπαλάσκας, Ξενάγηση στη νεοελληνική πεζογραφία ) ................................................................................... 364 Στις ατραπούς της ποίησης (Αγάθη Γεωργιάδου, Η ποιητική περιπέτεια. Μια περιδιάβαση στη νεοελληνική ποίηση ) ............................................................. 367 Τεχνοκριτική Ζωγραφική Έκθεση ζωγραφικής της Βάσως Σοφρά ........................................................................ 370 Έκθεση ζωγραφικής του Γιάννη Καστρίτση ................................................................... 372 Ο μετέωρος άνθρωπος (Έκθεση ζωγραφικής του Νίκου Οικονομίδη) ......................... 373 Θέατρο Ευγένιος Ιονέσκο, Το παιχνίδι της σφαγής (Θεατρική ομάδα ΣΑΕΕ_TIRAMISU) . ....... 375 Κινηματογράφος Η απελευθέρωση του βλέμματος (Θόδωρος Αγγελόπουλος, Το βλέμμα του Οδυσσέα ) ......................................................................................... 378 Φωτογραφία Το παιχνίδι με την αθωότητα (Νίκος Οικονομόπουλος, Για τα παιδιά ) .......................... 381 ΜΈΡΟΣ ΔΕΎΤΕΡΟ Άλλα κείμενα Ποιητικές συσχετίσεις Γλώσσα και ποίηση ........................................................................................................ 387 Σκέψεις ατάκτως ερριμμένες περί της σχέσεως χρόνου και ποιήσεως ....................... 390 Ανταποκρίσεις σε προσκλήσεις Ποιητές - ποιήτριες της Νεότερης Ποίησης οριοθετούν τα χαρακτηριστικά της ........ 392 Δέκα χρόνια Έρεισμα .................................................................................................... 394 Σαπφώ – Ποιητικό αφιέρωμα . ....................................................................................... 395 Διαβάζουμε λοιπόν · αλλά γιατί; .................................................................................... 396 Τα 100 καλύτερα βιβλία της νεοελληνικής λογοτεχνίας ............................................. 397 Γιατί γράφουμε; ............................................................................................................. 399 Ενεός ............................................................................................................................ 400 Ποιήματα που μοσχοβολάνε σχολείο! .......................................................................... 402 Μικρή ιστορία με τον Αργύρη Χιόνη .............................................................................. 415 Ο τόπος των ποιητών ...................................................................................................... 416 Ο ρόλος της ποίησης είναι αισθητικός .......................................................................... 418 ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ Ι Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις του Στάθη Κουτσούνη στον Γιώργο Σταματόπουλο ( Αυριανή & Λόγος ) ............................................................. 421 στον Χρήστο Τουμανίδη (Τα καλύτερα ποιήματα είναι τα πατροκτόνα – Μανδραγόρας ) ...................................................................................................... 423 στον Γιάννη Μανιάτη ( Λέξημα ) . .................................................................................... 425 στην Anastasia Balezdrova ( GR Reporter ) .................................................................... 428 στη Συντακτική ομάδα του περιοδικού Δελτίο ( Δελτίο ) ................................................ 430

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=