Μοντεσσόρι στο σπίτι με το μικρό παιδί (1- ετών)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 118 Γιατί η προσέγγιση Μοντεσσόρι δεν χρη- σιμοποιεί απειλές, δωροδοκίες και τιμωρίες 120 Αναζήτηση λύσεων μαζί με το παιδί 123 Τρόποι για να συμμετέχει το παιδί στη διαδικασία 124 Πώς μιλάμε στο παιδί για να το βοηθήσουμε να μας ακούσει 126 Προσαρμόστε τις προσδοκίες σας 128 Κάτι ακόμα ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΩΣ ΝΑ ΘΕΣΕΤΕ ΟΡΙΑ 130 Τα όρια είναι θεμιτά 131 Θέστε όρια με σαφήνεια 132 Εφαρμόστε τα όρια με σαφήνεια, συνέ- πεια και καλοσύνη 135 Αναγνωρίστε τα αρνητικά συναισθήματα 136 Πώς να διαχειριστείτε τα ξεσπάσματα 138 Επανασυνδεθείτε όταν είναι ήρεμο 138 Βοηθώντας το να επανορθώσει 140 Συμβουλές για τη θέσπιση ορίων 143 Μια χρήσιμη λίστα σχετικά με τα όρια ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ 146 Καθημερινός ρυθμός 148 «Τελετουργίες» 149 Ντύσιμο και έξοδος από το σπίτι 153 Φαγητό 157 Ύπνος 160 Το βούρτσισμα των δοντιών ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΑΛΛΑΓΩΝ 161 Τουαλέτα 164 Αποχαιρετώντας τις πιπίλες 165 Αδέλφια ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΝΗΠΙΟ 171 Μαθαίνει να μοιράζεται 172 Μαθαίνει να διακόπτει μια συνομιλία με σεβασμό 173 Δεξιότητες για εσωστρεφή παιδιά 175 Όταν το παιδί χτυπάει/δαγκώνει/ σπρώχνει/πετάει πράγματα 178 Καλλιεργώντας τη συγκέντρωση 179 Αντιμετωπίζοντας την απογοήτευση 180 Όταν είναι κολλημένο πάνω μας 182 Χρόνος μπροστά σε οθόνες 183 Διγλωσσία ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΓΔΟΟ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΝΗΛΙΚΑ 188 Προετοιμασία 189 Προσωπική φροντίδα 190 Υιοθετήστε τη νοοτροπία της διά βίου μάθησης

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=