Μια γερμανική συλλογή γραμματοσήμων

10 ΙΡΙΣ ΤΖΑΧΙΛΗ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ – ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Ετερογενείς και ετερότροποι . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105 Ο θαυμαστός κόσμος του διδασκαλείου . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121 Τα δύσκολα νιάτα της Δήμητρας . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 150 Η Δήμητρα στο πανεπιστήμιο . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 154 Ο τόπος της γνώσης – Το κτίριο, οι άνθρωποι, οι φίλες . . . . . . . . . 162 Οι εκδρομές, οι εξοχές, τα άλλα μέρη . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 166 Η άλλη, η κανονική ζωή, η οικογένεια, το μεροκάματο . . . . . . . . . 181 Μάιος 1936 – Η εξέγερση στην πόλη . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 188 Τα ιδιαίτερα μαθήματα, η εβραϊκή συνοικία και η σταθερή δουλειά . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 194 Το Μυστικό, τα μυστικά . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 206 Ο Χρίστος Τζαχίλης, ο πατέρας μου, πάντα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 210 Το τέλος της Κατοχής – Οι Γερμανοί αποχωρούν από τη χώρα σταδιακά . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 217 Η δύσκολη απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης . . . . . . . . . . . . . . . . . . 221 ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ Η δύσκολη θέση της συλλογής στη διήγηση . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 233 Η ταξινόμηση και οι σειρές . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 237

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=