Μια αγνοούμενη ακόμα
G I L L I A N M c A L L I S T E R 26 θα ενδιέφερε τη Ζενεβιέβ όλο αυτό. «Και τι δεν θα έδινα για να παρακολουθήσω μια ενημέρωση» της είχε πει πρόσφατα. Αν και παλιότερα δεν ήταν σίγουρη, η Ζενεβιέβ έχει πλέον εμμονή με αυτό που αποκαλεί πραγματικό έγκλημα και ό,τι η Τζούλια ορίζει ως δουλειά. «Πάνω απ’ το πτώμα μου» είχε απαντήσει η Τζούλια. Το αυξανόμενο ενδιαφέρον της Ζενεβιέβ για την αστυνομία ανη- συχεί την Τζούλια, δεδομένων των όσων συνεπάγεται, όμως αυτή είναι άλλη κουβέντα. Ο Πουλ τη διακόπτει προτού μπορέσει να ξεκινήσει κανονι- κά. «Γιατί είναι υψηλού κινδύνου;» ρωτάει. Η Τζούλια δεν εκπλήσσεται: είναι αντιδραστικός τύπος, από αυτούς που θα επιχειρηματολογούσαν και ενάντια στην ίδια τους την ύπαρξη, αν τους δινόταν η ευκαιρία. «Για να παίξω τον δικηγόρο του διαβόλου» προσθέτει εκείνος, λες και βρίσκεται μες στο μυαλό της. Χριστέ μου. Δεν είναι απολύτως δεδομένο ότι όποιος νιώθει την ανάγκη να παίξει τον δικηγόρο του διαβόλου χρειάζεται σοβαρά ένα βαρύ τζιν κι ένα πήδημα; Απόκτησε λίγη ζωή… σκέφτεται καυστικά. «Απ’ όσο γνωρίζουμε δεν υπάρχουν προηγούμενα προβλή- ματα ψυχικής υγείας. Είναι μια ελκυστική γυναίκα, πιθανώς μόνη εκείνη τη νύχτα, και στέλνει μήνυμα στους συγκατοίκους της για να πάνε σε κείνη. Μάλλον αξίζει να το ψάξουμε, έτσι δεν είναι;» αποκρίνεται η Τζούλια, αντί να πει αυτό που πραγ- ματικά σκέφτεται – ο τόνος της παρ’ όλα αυτά είναι οξύς. «Εντάξει» λέει εκείνος και σηκώνει τις παλάμες του ψηλά, διατρέχοντας με τη μία το φαλακρό του κρανίο. «Δεν χρειάζεται να κάνεις σε μένα τα γνωστά σου». Τον διακόπτει δίνοντας εντολές για τη συλλογή στοιχείων από τις κάμερες ασφαλείας και τα αρχεία τηλεπικοινωνιών, για την επίσημη επαφή με τους γονείς, για την ανάκριση των
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=