Μετά την απόλυση
14 Kεφάλαιο 2 Ο Τσάρλ ι δούλευε στη δ ι αφήμι ση . Αυτό έκανε είκοσι οχτώ χρόνια τώρα. Όταν ήταν νεότερος ένιωθε ερωτευμένος με το επάγγελμα που είχε επιλέξει, θεωρώντας το πνευματικά διε γερτικό, ουσιαστικό, ως και σημαντικό. Δεν ήταν τόσο δουλειά, σκεφτόταν, όσο λειτούργημα. Απαιτούσε απ’ αυτόν ό, τι καλύ τερο μπορούσε να δώσει, κι εκείνος το προσέφερε ευχαρίστως. Ο τομέας του ήταν το δημιουργικό κομμάτι, και περνούσε ατέ λειωτες ώρες γράφοντας κείμενα και αργότερα σχεδιάζοντας καμπάνιες για σιγαστήρες εξατμίσεων, μπισκότα, αρτοσκευά σματα και αυτοκίνητα. Η δουλειά του κέρδιζε βραβεία, απο σπούσε επαίνους – και για πολύ καιρό αυτό έφτανε. Αν και ο έρωτας του Τσάρλι για τη διαφήμιση είχε κρυώσει με τα χρόνια –τα ωράρια, οι απαιτήσεις των πελατών και ο ανταγω νισμός έχουν κόστος–, εκείνος επέμενε, σκαρφαλώνοντας με τη δέουσα αίσθηση καθήκοντος την ιεραρχική κλίμακα. Οι προα γωγές έρχονταν αργά, έπειτα πιο γρήγορα, και την παραμονή των τεσσαρακοστών ένατων γενεθλίων του ο Τσάρλι βρέθηκε να διευθύνει μια από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στο Σικάγο, ένα επίτευγμα που, εκείνη τη στιγμή, θεώρησε πως τον ολοκλήρωνε. Η αίσθηση ικανοποίησης μετριαζόταν από το άγχος της δου λειάς. Η άνοδος στην ιεραρχία οποιασδήποτε μεγάλης διαφημι στικής είναι σοβαρή υπόθεση και τα ρίσκα μεγάλα – η απώλεια ενός σημαντικού πελάτη μπορούσε να οδηγήσει στην απώλεια δεκάδων θέσεων εργασίας, μεταξύ των οποίων και της δικής του.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=