Μετά την απόλυση
J I M K O K O R I S 30 κανε γι’ αυτό. Ούτε που το θυμούνται. Όλο για τον Ο’Μάλι και τον Ο’Μάλι και τον Ο’Μάλι λένε!» Ακούμπησε πίσω και κού νησε το κεφάλι. «Ξέρεις, είναι δύσκολο να κάνεις αυτή τη δου λειά όταν όλοι είναι εναντίον σου». «Δεν είναι όλοι εναντίον σου, Τσάρλι». «Δεν έχω συμμάχους εδώ, δεν έχω υποστήριξη, δεν έχω φίλους. Μηδέν, τίποτα, νάδα. Κολυμπάω μόνος μου εδώ πέρα. Μόνος μου». «Δεν είναι αλήθεια αυτό» είπε η Τζόρτζια «έχεις εμένα». Ο Τσάρλι ξεροκατάπιε, έπειτα έστρεψε το βλέμμα του έξω ξανά, εστιάζοντας στην οροφή ενός λεωφορείου που προχω ρούσε σημειωτόν μέσα στην κίνηση, σαράντα ορόφους πιο κάτω. Μ’ αυτό που είπε η Τζόρτζια του ήρθε να βάλει τα κλά ματα. «Απλώς περνάς μια δύσκολη φάση, αυτό είναι όλο» είπε η Τζόρτζια. « Έχεις ξαναπεράσει τέτοιες φάσεις. Θυμάσαι τότε που χάσαμε τη δουλειά με τη Nike, στην παλιά εταιρεία;» «Πολύ κακή στιγμή». «Αλλά πήρες πάλι τα πάνω σου κι έκλεισες τη δουλειά με τα μπέιγκελ;» «Και ήταν μεγαλύτερη από τη δουλειά της Nike. Διπλάσια». «Όλοι οι άλλοι τα παράταγαν, αλλά εσύ κράτησες την ψυχραι μία σου κι έφερες καινούργιες δουλειές και κέρδισες όλα εκείνα τα βραβεία». «Δύο Effie. Και παραλίγο να κερδίσουμε στις Κάννες με την καμπάνια της Μπέιγκελ Μαν». «Είχανε πλάκα αυτές οι διαφημίσεις. Τις έβλεπα και γέλαγα κι έλεγα στα παιδιά μου: αυτή είναι ιδέα του αφεντικού μου». «Ήταν αστεία σποτάκια. Η ιδέα για την καμπάνια μού ήρθε ένα βράδυ που ήμουν μόνος μου στο μπαρ ενός ξενοδοχείου στο Πίτσμπουργκ». «Ξέρω. Στο Ουέστιν Ουίλιαμ Πεν. Και τη δούλευες όλη νύχτα».
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=