Μετά την απόλυση

J I M K O K O R I S 20 τρόπος για να φέρει όλα τα τμήματα σε επαφή μεταξύ τους και να αναπτύξει την απαιτούμενη συντροφικότητα. Το πρώτο βιβλίο, Ο Βούδας της επιχειρηματικότητας, ήταν κακή επιλογή. Κανένας δεν το διάβασε· και κανένας δεν ήρθε στη συζήτηση. Για λόγους που δεν θυμόταν πια, άφησε τον Αντρέ, τον βλακέντιο βοηθό διευθυντή δημιουργικού, να διαλέξει το δεύτερο βιβλίο – Κι αν είμαι ροκ!–, το οποίο ο Τσάρλι ποτέ δεν κατάφερε να διαβάσει. Το θέμα του ήταν η ζωή μιας γκρούπι κάποιου ροκ συγκροτήματος. (Όπως έμαθε ο Τσάρλι στη συνάντηση της λέσχης, αν έβγαζες όλες τις ερωτικές σκηνές, από το βιβλίο έμενε μόνο η στίξη.) Σχεδόν όλη η εταιρεία το διάβασε, και ήταν όλοι αηδιασμένοι και εξοργισμένοι. Η συζή­ τηση κόντεψε να εξελιχθεί σε ανταρσία, και έληξε όταν η Άισα, η Μάρτζι και η Πάτι έφυγαν απειλώντας να κινηθούν νομικά επικα­ λούμενες σεξουαλική παρενόχληση. Ο Τσάρλι είχε αποφασίσει να διαλέξει ο ίδιος και πάλι ένα βιβλίο και, αφού ξεκίνησε με μια λίστα τριάντα τίτλων, είχε καταλήξει σε δύο επιλογές – είτε στην Αγαπημένη της Τόνι Μόρι­ σον, που είχε επιλεγεί και από τη Λέσχη Βιβλίου της Όπρα, είτε στις Περιπέτειες του Χάκλμπερι Φιν, το οποίο θεωρούσε εξίσου ασφαλή λύση. Έκλινε προς τον Χακ Φιν, κι έτσι πέρασε ένα μισάωρο ψάχνο­ ντας πληροφορίες για το βιβλίο στο ίντερνετ· μάλιστα παρακο­ λούθησε και μια σύντομη εικονική ξενάγηση στον Μισισίπι. Έπειτα αποφάσισε να αναβάλει την τελική του επιλογή για την επόμενη μέρα. Δεν ήθελε να βιαστεί· ήξερε ότι το μέλλον της Λέσχης Βιβλίου του Τσάρλι κρεμόταν από μια κλωστή. Άλλωστε, είχε να ασχοληθεί με σημαντικότερα ζητήματα. Αφού αντιστά­ θηκε ηρωικά στην παρόρμηση να αναστενάξει, επέστρεψε στο αρχείο της Επιχείρησης Αναγεννώμενος Φοίνιξ. Με όρους οικονομοτεχνικής ανάλυσης, η εταιρεία πήγαινε κατά διαόλου. Η αιμορραγία πελατών ήταν συνεχής, οι δαπάνες εκτός ελέγχου, και πρόσφατα είχαν αρχίσει να βλέπουν σημα­ ντικά στελέχη τους να φεύγουν και να πηγαίνουν σε ανταγωνι

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=