Μέρες Αλεξάνδρειας

MEΡΕΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ 25 στο Ρούσντι. Και όμως στον διάκοσμο του σπιτιού συγκατα- λέγονταν ορισμένα κομμάτια που κάποιος έμπειρος τεχνο- κρίτης θα τους απέδιδε μάλλον μεγάλη αξία.Αραβουργήματα δίπλα σε μοντέρνους πίνακες ιμπρεσιονιστών και γαλλική επίπλωση παντρεμένη με ανατολίτικα ψηφιδωτά.Η τέχνη της Ανατολής και της Δύσης εξισορροπημένες χάρη σ’ ένα λεπτό γούστο. Το υπνοδωμάτιό του, ωστόσο, ήταν απογοητευτικό: Είχε βαριά και ογκώδη επίπλωση και ήταν ντυμένο στην κυ- ριολεξία με καθρέφτες. Καθρέφτης υπήρχε ακόμα και στην οροφή. Προφανώς, ο Ελιάς ήθελε να απολαμβάνει και ως θεατής τους οργασμούς του. Ο Αντώνης, αντίθετα, δεν αισθανόταν άνετα στην αρχή με τόσους καθρέφτες. Ένιωθε σαν να τον παρακολουθούσε κά- ποιος.Η αμηχανία του διπλασιάστηκε όταν,προσπαθώντας να ξεκουμπώσει το φόρεμα της Υβέτ,πάλεψε στην πλάτη της για μερικά δευτερόλεπτα με αόρατες κόπιτσες,δίνοντας την εντύ- πωση του αδέξιου εραστή που δυσκολεύεται στα πιο απλά πράγματα. Σιχτίρισε τα γυναικεία ρούχα και τα προστάγματα της ηθικής που υπηρετούν. Όταν επιτέλους έπεσαν και τα «τε- λευταία τείχη», η δροσερή νιότη της ερωμένης του ακτινοβό- λησε μέσα στους καθρέφτες και γέμισε το δωμάτιο με είδωλα λευκής, καλοσμιλεμένης σάρκας. Το υπέροχο αυτό γυναικείο σώμα τού δινόταν για να το χαρεί και να το εξερευνήσει σπι- θαμή προς σπιθαμή.Αν υποτεθεί πως η πείρα στον έρωτα υπο- λογίζεται με την ευκολία που καταδεικνύει κανείς στο να απαλ- λάσσει τον σύντροφό του από τα περιττά ενδύματα, τότε η μα- μαζέλ Σαντόν έπαιρνε άριστα, καθώς ο Αντώνης βρέθηκε ξαφ- νικά ολόγυμνος δίπλα της χωρίς να το αντιληφθεί. Το δικό του σώμα, λιγότερο σφριγηλό και λείο, θάμπωσε τους καθρέφτες.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=