Σχολομαντείο Μάθημα Πρώτο - Θανάσιμη εκπαίδευση

ΘΑΝΑ Σ Ι ΜΗ Ε ΚΠΑ Ι Δ Ε Υ ΣΗ 13 των ανώτερων στελεχών · τέτοια πράγματα. Υπάρχουν ειδικά ξόρκια για να βρίσκεις τέτοιες δουλειές –ή για να τις δημιουρ­ γείς από το πουθενά– που σου επιτρέπουν να βγάζεις τα προς το ζην, αφήνοντας όλο τον υπόλοιπο χρόνο σου ελεύθερο για να φτιάχνεις όσο μάνα τραβάει η ψυχή σου, ώστε να μετατρέ­ ψεις το εσωτερικό του φτωχικού σου διαμερίσματος σε έπαυ­ λη δώδεκα δωματίων. Όχι η μαμά όμως. Η μαμά δεν πληρώ­ νεται σχεδόν τίποτα, ενώ και αυτά τα ελάχιστα που παίρνει, τα παίρνει βασικά επειδή, αν προσφέρεις επαγγελματικό μασάζ δωρεάν, τότε ο κόσμος θ’ αρχίσει να σε κοιτάζει στραβά – και με το δίκιο τους δηλαδή. Όπως ήταν φυσικό, εγώ βγήκα το εντελώς αντίθετο από αυτό το λαμπρό παράδειγμα ανθρώπου, όπως θα περίμενε όποιος έχει έστω και ελάχιστη γνώση του πώς λειτουργεί η εξισορροπητική αρχή. Έτσι, άμα θέλω να συγυρίσω το δωμά­ τιό μου, λαμβάνω οδηγίες για το πώς να το σκοτώσω με φωτιά. Όχι ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω κάποιο από αυτά τα χαρι­ τωμένα κατακλυσμικά ξόρκια που με τόσο ζήλο μού πασάρει το σχολείο. Για έναν παράξενο λόγο, δεν μπορείς να κάνεις επίκληση μιας ολόκληρης στρατιάς δαιμόνων όποτε σου κα­ πνίσει. Απαιτείται δύναμη, και μπόλικη μάλιστα. Και δεν υπάρ­ χει περίπτωση να βρεις κάποιον να σε βοηθήσει να συγκεντρώ­ σεις το απαιτούμενο μάνα ώστε να καλέσεις μια προσωπική στρατιά δαιμόνων – οπότε, ας μην κοροϊδευόμαστε, θα χρεια­ στείς μάλα. Όλοι –ή σχεδόν όλοι– χρησιμοποιούν κάπου κάπου μάλα για πράγματα που δεν τα θεωρούν καν κακά. Για να μεταμορ­ φώσουν, λόγου χάρη, μια φέτα ψωμί σε τούρτα, χωρίς να συ­ γκεντρώσουν πρώτα το απαιτούμενο μάνα. Και όλοι το θεωρούν

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=