Σχολομαντείο Μάθημα Πρώτο - Θανάσιμη εκπαίδευση

NAOM I NOB I K 12 λω ένα απλό οικιακό ξόρκι για να καθαρίσω μια ανεπιθύμητη ακαταστασία με άσχημη μυρωδιά». Και ξαφνικά έπεσε από ψηλά –μπαμ– ένας γιγάντιος τόμος με τίτλο Άμουναν Χάμεροντ , τίγκα σε ξόρκια γραμμένα στα αρ­ χαία αγγλικά –τη νεκρή γλώσσα στην οποία είχα τις περισσό­ τερες ελλείψεις–, που δεν άνοιξε καν σε μια συγκεκριμένη σελίδα. Όλο κάτι τέτοια μου συμβαίνουν εμένα. Κάποιοι μάγοι έχουν έφεση στον μαγικό έλεγχο του καιρού, ή σε ξόρκια με­ ταμόρφωσης, ή σε φανταστικά μαγικά μάχης, όπως ο Ωρίωνας, το χρυσό μου. Εγώ, πάλι, έχω έφεση στις μαζικές καταστροφές. Για όλα φταίει η μαμά μου, φυσικά, όπως και για το ηλίθιο όνομά μου. Είναι από εκείνες τις τύπισσες με τα λουλούδια, τα χαϊμαλιά και τους κρυστάλλους, που χορεύουν προς τιμήν της θεάς κάτω από τη σελήνη. Όλοι οι άνθρωποι είναι καλοί, και αν κάποιος κάνει ένα λάθος, είναι παρεξηγημένος ή δυ­ στυχισμένος. Μέχρι που προσφέρει και θεραπευτικό μασάζ σε κοινούς θνητούς , επειδή «είναι τόσο χαλαρωτικό να κάνεις τους ανθρώ­ πους να νιώθουν καλύτερα, αγάπη μου». Οι περισσότεροι μά­ γοι δεν καταδέχονται τις κοινές δουλειές –θεωρούνται υποδεέ­ στερες– ή αν τέλος πάντων αποφασίσουν να πιάσουν μία, τότε ψάχνουν και βρίσκουν κάποια θέση κενή περιεχομένου. Το άτομο που παίρνει σύνταξη από την εταιρεία του μετά από σαράντα έξι χρόνια, και που κανείς δε θυμάται τι δουλειά έκα­ νε ακριβώς, η χαζεμένη βιβλιοθηκάριος που βλέπεις πότε πό­ τε να τριγυρίζει σαν χαμένη ανάμεσα στα ράφια των βιβλίων χωρίς να φαίνεται να κάνει τίποτα, ο τρίτος αντιπρόεδρος του τμήματος μάρκετινγκ που εμφανίζεται μόνο στις συνελεύσεις

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=