Σχολομαντείο Μάθημα Πρώτο - Θανάσιμη εκπαίδευση
8 NAOM I NOB I K Α, μα τι θα απογίνω τότε εγώ, αναρωτιέστε, το κορίτσι που βρέθηκε στην ανάγκη να τη σώσει ο Ωρίωνας; Δύο φορές μά λιστα; Μα γι’ αυτό ακριβώς έπρεπε να βγει απ’ τη μέση. Αυτός προκάλεσε την έκρηξη στο εργαστήριο αλχημείας πέρυσι, όταν μονομάχησε μ’ εκείνη τη χίμαιρα. Αναγκάστηκα να ξεθαφτώ μόνη μου από τα συντρίμμια, όσο εκείνος έτρεχε γύρω γύρω κοπανώντας τις φωτιές που άναβε η χίμαιρα με την πυρωμένη ουρά της. Κι εκείνος ο ψυχοβόρος δεν ήταν ούτε πέντε δευτε ρόλεπτα στο δωμάτιό μου όταν ο Ωρίωνας μπούκαρε μέσα: θα πρέπει να βρισκόταν ακριβώς πίσω του, κυνηγώντας τον πι θανότατα στον διάδρομο. Ο μόνος λόγος που τρύπωσε εδώ μέσα εκείνο το πράγμα ήταν γιατί έψαχνε τρόπο να ξεφύγει. Αλλά ποιος θα μ’ αφήσει να τα εξηγήσω όλα αυτά; Η χί μαιρα θα μπορούσε ίσως να μη συνδεθεί μ’ εμένα, αφού υπήρ χαν πάνω από τριάντα παιδιά στο εργαστήριο εκείνη τη μέρα · αλλά μια δραματική διάσωση μέσα στο δωμάτιό μου πηγαίνει σε άλλο επίπεδο. Στα μάτια όλου του σχολείου ανήκα πλέον στην πλέμπα των κακόμοιρων ζωντόβολων που έχει σώσει ο Ωρίωνας Λέικ διαγράφοντας τη λαμπρή πορεία του στο Σχο λομαντείο, και αυτό δε θα το ανεχόμουν. Τα δωμάτιά μας δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλα. Ο Ωρίωνας βρισκόταν μόλις λίγα βήματα μακριά από την καρέκλα του γραφείου μου. Ήταν ακόμη σκυμμένος και βαριανάσαινε πά νω από έναν μοβ λεκέ –ό,τι είχε απομείνει από τον ψυχοβό ρο– που άφριζε κι έσταζε πλέον σταθερά στις στενές χαρα μάδες ανάμεσα από τα πλακάκια του πατώματος · γιατί πώς αλλιώς θα απλωνόταν παντού σε όλο μου το δωμάτιο; Η ξε θωριασμένη πυρακτωμένη λάμψη στα χέρια του Ωρίωνα τού φώτιζε το πρόσωπο. Και μη φανταστείτε κανένα εξαιρετικό
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=