Σχολομαντείο Μάθημα Πρώτο - Θανάσιμη εκπαίδευση

ΘΑΝΑ Σ Ι ΜΗ Ε ΚΠΑ Ι Δ Ε Υ ΣΗ 35 που σου ανοίγουν διάπλατα τον δρόμο για την αποφοίτηση. Αντιθέτως, το μόνο που είχα τώρα ήταν η δυσάρεστη χαρά να είμαι ανάμεσα στους ευεργετημένους του Ωρίωνα. Αλλά, τουλάχιστον, η όχι και τόσο κοντινή μου επαφή με τον θάνατο μου εξασφάλισε μια καλή θέση στο δείπνο. Συνή­ θως, αναγκάζομαι να κάθομαι μόνη μου στην άκρη του μισο­ γεμάτου τραπεζιού με τους εκάστοτε κοινωνικούς απόβλητους του σχολείου – διαφορετικά τα άλλα παιδιά σηκώνονται και φεύγουν ομαδικά από το τραπέζι μου, ώσπου μένω ολομόναχη, το οποίο είναι ακόμα χειρότερο. Σήμερα, όμως, βρέθηκα κα­ θισμένη σ’ ένα από τα κεντρικά τραπέζια, ακριβώς κάτω από τις ηλιακές λάμπες –μήνες είχα να πάρω τόση βιταμίνη D που να μην προέρχεται από χάπι–, μαζί με τον Ιμπραήμ και την Άαντγια και μισή ντουζίνα άλλα σχετικά δημοφιλή παιδιά – κά­ θισε μαζί μας μέχρι και ένα κορίτσι από τη μικρούτσικη σύνα­ ξη του Μάουϊ. Παρ’ όλα αυτά, ο θυμός μου φούντωνε ολοένα καθώς τους άκουγα να μιλάνε με δέος για τα υπέροχα κατορ­ θώματα του Ωρίωνα. Μερικοί μου ζήτησαν κιόλας να περιγρά­ ψω τη μάχη. «Να σας πω, πρώτα τον κυνήγησε, αναγκάζοντάς τον να χωθεί στο δωμάτιό μου, ύστερα γκρέμισε την πόρτα μου, και μετά τον πυράκτωσε πριν προλάβω να πω “μπου”, κι έκανε το πάτωμά μου σκατά» πέταξα φουρκισμένη, και σίγου­ ρα φαντάζεστε πόσο καλά το πήραν.Όλοι θέλουν να πιστεύουν ότι είναι ένας υπέροχος ήρωας που θα σώσει τους πάντες. Έλεος δηλαδή!

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=