Σχολομαντείο Μάθημα Πρώτο - Θανάσιμη εκπαίδευση

NAOM I NOB I K 34 Άαντγια με τον Τζακ, και να μαζευτούμε πέντε για να ανέβου­ με μαζί στην καφετέρια, ο Ωρίωνας με είχε σώσει με ηρωισμό από έναν ψυχοβόρο, ενώ μέχρι να τελειώσει το δείπνο (μόνο δύο παιδιά από το έτος μας έκαναν εμετό σήμερα · είχαμε αρ­ χίσει να βελτιωνόμαστε στις προστατευτικές επωδές και στα αντίδοτα) το είχε μάθει φυσικά όλο το σχολείο. Τα περισσότερα μαλαφικάρια δεν έχουν καν ονόματα· υπάρ­ χουν απίστευτα πολλά είδη, που έρχονται και παρέρχονται. Αλλά οι ψυχοβόροι είναι σοβαρή υπόθεση: ένας μόνος του είχε ξεπαστρέψει μια ντουζίνα μαθητές άλλων ετών, και μιλά­ με για έναν εξαιρετικά άσχημο θάνατο που συνοδεύεται από δραματικούς φωτισμούς (του ψυχοβόρου) και εκκωφαντικά ουρλιαχτά (των θυμάτων). Η φήμη μου θα εκτοξευόταν αν ξεπάστρευα έναν ψυχοβόρο ολομόναχη, και θα μπορούσα να το κάνω. Έχω είκοσι έξι πλήρως φορτισμένους κρυστάλλους μέσα στο μικρό, σκαλιστό στο χέρι κουτί από σανταλόξυλο κάτω από το μαξιλάρι μου, τους οποίους φυλάω για μια τέτοια περίπτωση ακριβώς, και επίσης, πριν από έξι μήνες, κάποια στιγμή που προσπαθούσα να μπαλώσω το ξεφτισμένο μου πουλόβερ χωρίς να καταφύγω στη φρίκη του πλεξίματος, έλα­ βα μια επωδή για διάλυση ψυχών. Ένα τέτοιο ξόρκι θα διέλυε έναν ψυχοβόρο στα εξ ων συνετέθη – χωρίς τα βρομερά υπο­ λείμματα μάλιστα– και θα άφηνε κιόλας πίσω του μια άδεια φεγγοβόλα άχλη. Οπότε, θα μπορούσα να κάνω μια συμφωνία με την Άαντγια, η οποία είναι στην κατεύθυνση των τεχνουρ­ γών και έχει έφεση στη χρήση αλλόκοτων υλικών: θα μπορού­ σαμε να βάλουμε τη φεγγοβόλα άχλη να περιπολεί όλη τη νύχτα ανάμεσα στα δωμάτιά μας. Τα περισσότερα μαλαφικά­ ρια απεχθάνονται το φως. Κάτι τέτοια πλεονεκτήματα είναι

RkJQdWJsaXNoZXIy MTY1MTE=